ei jaksaisi
Mulla ennen ihan ok tuloinen mies nyt joudutaan hakemaan toimeentulotukea.Mietin että miten jaksan tässä avioliitossa?
Minäkin olen luvannut seisoa rinnalla myötä- ja vastoinkäymisissä.Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:Tottakai jatkaisin. Myötä- ja vastoinkäymisissä.
Kyllä täällä vuokrakaksiossakin ihan onnellinen voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja ap:En vaan rakkaudesta muuta en jaksa katsoa talon pakkohuutokauppaa yms.
Pelastuuko talo pakkohuutokaupalta jos eroat?Tuskin,luulen mä.Ehkä tässä on nyt aika uudistaa vähä arvopohjaa.JOs elämänsä perustan laskee rahan ja omaisuuden varaan niin jonain päivänä voi olla kurjat oltavat.Ei se talo ja raha oo onnellisuuden perusta kun on oikea asenne elämään.ja ei liene miehen syytä nykyinen tilanne jos hänet on irtisanottu esim henkilöstön vähentämisen takia.Pikemmin teidän pitäis nyt tukea toinen toistanne ja luoda uskoa siihen,että tästä selvitään.vuokra-asunnoissaki eletään ihan onnellista elämää,ainaki täällä suunnalla =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:En vaan rakkaudesta muuta en jaksa katsoa talon pakkohuutokauppaa yms.
Minä en kyllä arvioi avioliittoani sen mukaan mikä on taloudellisesti järkevää. Mutta ehkä mä siks oonkin köyhä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rakastan miestäni olen aina rakastanut mutta ei ole järkevää nyt kun tilanteemme siis talous on tämä niin olla yhdessä.