ap
Ei saa ansiosidonnaista vaikka ei ole ollut yrittäjä.Minä saan kotihoidontukea ja opintorahaa.Eilen tuli päätös toimihenkilöunionilta että saa 8 eur päivässä ennen tienannut 2100 eur kk kun oli töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Pelastuuko talo pakkohuutokaupalta jos eroat?Tuskin,luulen mä.Ehkä tässä on nyt aika uudistaa vähä arvopohjaa.JOs elämänsä perustan laskee rahan ja omaisuuden varaan niin jonain päivänä voi olla kurjat oltavat.Ei se talo ja raha oo onnellisuuden perusta kun on oikea asenne elämään.ja ei liene miehen syytä nykyinen tilanne jos hänet on irtisanottu esim henkilöstön vähentämisen takia.Pikemmin teidän pitäis nyt tukea toinen toistanne ja luoda uskoa siihen,että tästä selvitään.vuokra-asunnoissaki eletään ihan onnellista elämää,ainaki täällä suunnalla =)
siis mä en voi uskoa että on olemassa ihmisiä joille talo on niin tärkeä että avioliittoki voidaan purkaan sen takia...jos sun miehes ny sais sen talon pidettyä niin mitä sä siitä kostut,jos te ootte eronnu nii eikö sun pitäis sit asua muualla kuitenki. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minäkin kävisin jos töitä saisin opiskelen kylläkin mutta jos eroaisimme saisimme enemmän tuloja.Hän ehkä saisi pidettyä tämän talon yms.
aa, nytkö sun mies jäi työttömäksi? Oisko toi työttömyys se kohtalon sormi, joka nyt osoittaa sulle oikean suunnan? Niin monasti kun olet avioeroa miettinyt, niin olisiko nyt lopullinen syy lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ainakin jäisi lapselleni tämä koti jos talo pelastuisi.
hei,kumpi on tärkeämpi lapselle,yhdessä asuvat vanhemmat vai talo.Jos lapselta kysyt niin vanhemmat.Jos sä lastas yhtään ajattelet niin pysytte yhdessä ja annatte talon mennä jos on mennäkseen.Lapsi ei kuule sellaisista asioista kuin oma talo,piittaa pätkääkään varsinkaa jos vanhemmat talon takia asuu erillään.Nyt katse peiliin ja miettimään vähä omia arvoja.Ei millään pahalla mutta tuntuu että ne arvot on nyt vähä vinksallaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ainakin jäisi lapselleni tämä koti jos talo pelastuisi.
siis jos sä et halua erota niin myytte kylmästi sen talon ja menette vuokralle.Mä nyt toistan itseäni mutta ei hyvänen aika joku omakotitalo voi olla niin tärkeä että se ajaa kaiken muun ohi.Vuokra-asunnossaki pystyy elää onnellista elämää.Oikeesti,mieti mikä on tärkeää ja mikä ei.Lapsi ei arvosta omaisuutta jonka ehkä perii joskus kymmenien vuosien päästä jos sen omaisuuden takia pitää uhrata ehjä perhe. Oikeesti. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en mä kyllä haluaisi erota.Pitää keksiä jotain muuta työtä kun ei saa liitolta rahaa.
Etkös sä vasta tilittänyt tätä ja silloinhan kaikki totesi, että siinä liiton päätöksessä on pakko olla joku virhe. Johan peruspäiväraha on parempi kuin tuo 8 euroa päivässä-laskelmanne.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei saa ansiosidonnaista vaikka ei ole ollut yrittäjä.Minä saan kotihoidontukea ja opintorahaa.Eilen tuli päätös toimihenkilöunionilta että saa 8 eur päivässä ennen tienannut 2100 eur kk kun oli töissä.
Köyhä mutta varmasti onnellisempiAlkuperäinen kirjoittaja mii:Minä en kyllä arvioi avioliittoani sen mukaan mikä on taloudellisesti järkevää. Mutta ehkä mä siks oonkin köyhä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rakastan miestäni olen aina rakastanut mutta ei ole järkevää nyt kun tilanteemme siis talous on tämä niin olla yhdessä.
Työnteko ei kiinnosta niin parempi uhrata perhe sen sijaan? :headwall: Teillä on arvot todella metsässä... Meille kun kävisi noin, kumpi tahansa ottaisi työtä vastaan vaikka ei niin paljon KIINNOSTAISI.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu no minä en pysty miestäni elättämään.Lisäksi hänellä ehkä olisi töitä jos jatkaisi isänsä firmaa mutta se ruumiillista työtä eikä oikein häntä kiinnosta.Nyt vaan olisi pakko tehdä sitä työtä kun muuta ei ole.
No tuota, etkös sinä voi mennä töihin? Jätät lapset miehelle hoidettaviksi, keskeytät opiskelun vähäksi aikaa, ja alat tienata elantoa perheellesi. Jos miehesi tulot ovat olleet 2100 e / kk, niin kyllä kai sinäkin saat jostain työn josta saa lähes tuon 2000 e / kk.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei saa ansiosidonnaista vaikka ei ole ollut yrittäjä.Minä saan kotihoidontukea ja opintorahaa.Eilen tuli päätös toimihenkilöunionilta että saa 8 eur päivässä ennen tienannut 2100 eur kk kun oli töissä.