Jätin palan itseäni erääseen paikkaan (oikeasti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla myös tulehtui monta vuotta sitten todella pahasti oikeanpuoleisen alaviisaudenhampaan ien.. muutaman päivän odotin ennen kuin menin hammaslääkäriin tk:seen.. :ashamed: sinnekin menin vain, enkä edes varannut aikaa.. no, se oli niin pahasti tulehtunut, että pääsin samantien sisään ja repivät sitten ylhäältä sen visurin pois ja sain antibiootti-kuurin.. sit kun se tulehdus oli parantunut, revittiin alavisuri pois ja sit parin viikon päästä toisen puolen visurit.. tällä kertaa piti leikata se alhaalla ollut ja sain sit ibuxinia, jota söin sit viikon.. parasta asiassa oli, et pääsin hammaslääkäri kammosta eroon..

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Tietäiskö joku tuosta hampaan leikkaamisesta? Miten se tehdään? Puudutuksessa vai nukutuksessa? Pitääkö jäädä yöksi sairaalaan? Miten nopeasti siitä toipuu?

Puudutus. Ei paha homma ollenkaan. Särkylääkkeillä siitä selviää siis jälkikivuista. Poski turposi ja mustui kyllä. Mutta ei paha. Pelkääminen on turhaa.

Isompi operaatio silti, ku repiminen.

No juups, ei oo kauheasti ollu kipeä suu, vähän jomotellu vaan. Mutta maku on aivan kamala. :x Yölläki heräsin monta kertaa, kun maistui niin pahalle suussa. Tekis mieli koko ajan pessä hampaita, mutta ei se taitais olla hyväksi :whistle:

Eilen tuli yhden miespuolisen kaverin kans puheeksi hampaan poisto ja kivut. Tuli jotenki nolo olo, kun se sanoi, että eihän hampaan poisto missään tunnu. :kieh: No joo eihän se nyt kummemmin olekaan, ainakaan niin paljoa ku pelkäsin palstalaisten perusteella. :whistle: Mutta silti vähän silti vähän mietin onko se ihan eri juttu sitte leikkauksen jälkeen. Koitan kyllä olla stressailaematta sitä etukäteen.

Mulla ois tänään liikuntatunti. uskaltaiskohan sinne mennä. :whistle: Kun se hampilääkäri eilen sanoi, että vältä ainakin pari päivää rasitusta, ettei nouse verenpaine ja ala uudestaan vuotamaan. Ei kyllä ois yhtään hullumpi ajatus olla pois sieltä tunnilta. Siellä on taas se sadisti ope, joka ei edes päästä salille. :kieh: Ja jakso on jo melkein lopuillaan eikä mulla oo siitä yhtään poissaoloja. :whistle: Jos jäisin kotiin tekemään toisen kurssin tehtäviä. :D

Minä ainakin olisin poissa liikuntatunnilta.
Muistan vielä sen oman viisurin poiston, ei ollut häävi olo pariin viikkoon.

Yhteistyössä