R
R_
Vieras
Missä vika, seurustelin hyvän tovin (2v) naisen kanssa, jota rakastan ylikaiken. Huomasin itse, että tein lähes kaikki asiat häntä ajatellen. Tein suhteemme aikana monta kompromissia, jotta hänen olisi parempi olla ja jälkeenpäin ajateltuna kyllä ne minunkin mielestä oli oikeita ratkaisuja. Olin kiltti, huomioonottava...hän sanoi, että olen kaikkea mitä on aina toivonut. Nyt kuitenkin suhteemme loppui kuin seinään, olemme keskustellut meidän erosta muutaman kerran ja hän on paljastanut, että vihasi minua, koska luuli että teen asiat AINA juuri niinkuin hän tahtoo...hänen mukaansa meillä oli paljon ongelmia ( kas kun minä en huomannut )... hänen mielestä olen liian kiltti... Hän sanoi minulle n. 2vko ennen meidän eroa, että haluaisi viettää enemmän aikaa myös minun asunnolla, jos minulla olisi parisänky, jotta voitaisiin nukkua samassa sängyssä lähekkäin. Noh, löysin halvalla hyvän parisängyn ja ostin sen..nyt kuitenkin eron jälkeen, hän sanoi..että ei voi ymmärtää miksi menin ostamaan sen..?! En ymmärrä tätä koko tilannetta. Olen todella hukassa omien ajatusteni kanssa...en osaa kontroloida itseäni yhtään enään...mikä avuksi?!