jätetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Hei kaikki,
minut jätettiin tänään...olo on ihan kauhea. Ei tämä ensimmäinen kerta ole kun suhde loppuu mutta nyt sattuu enemmän kuin koskaan aiemmin.

Pelottaa, että tämä mies oli ""se oikea"" enkä toista yhtä mahtavaa ihmistä tule enää löytämään! Se ajatus on niin lohduton! Tiedän, että maailma on täynnä miehiä, mutta löydänkö toisen ""sen oikean"" ???!!

Auttakaa hyvät elliläiset minut yli tästä...miten pääsen takaisin jaloilleni... varsinkin nyt talviakaan olen muutenkin allapäin eikä kauheasti tule liikuttua missään. Joten älkää sanoko että hanki uusi harrastus...se ei nyt auta kun ajatukset pyörii sitä yhtä ja samaa....voi itku!!

Hei!
Olen pahoillani puolestasi. Myös minulla on vastaavanlainen tilanne; tosin mies vasta miettii haluaako erota, mutta kokemuksesta voin melkein sanoa, että lopputulos on aika selvä. Nyt tuntuu, että jos tämäkin suhde kariutuu, en enää jaksa näitä ihmissuhdeasioita vaan elän suosiolla yksin! Sattuu vaan aina niin kovaa, kun uskaltautuu rakastamaan. Kaipa minussa jotakin vikaa täytyy olla, koska mikään suhde ei kestä.

Tsemppiä sinulle, koita jaksaa.

Tottakai on vikaa. Hyvää naista ei kukaan mies jätä, mutta paskat saa jäädä. MIETI, mikä juuri sinussa on sitä paskaa! Jos se ei sinulle selviä, niin kysy ""mieheltäsi"", hän on varmasti yrittänyt kertoa sitä sinulle vuosikausia, mutta sinä et ole siitä välittänyt. Älä nyt paru, kaiken olet itse saanut aikaan. Ole nyt tyytyväinen aikaansaannoksiisi! Sitä saa mitä tilaa!?!?

Hei Isabella,
Kiitos lohdutuksestasi ja tsempistä, eiköhän se elämä jatku tässä meillä molemmilla. Kunhan tässä ensin tilannetta sulattelen ja saan asiat käytyä läpi niin jaksan taas eteenpäin ja niin jaksat sinäkin kunhan vain tilanteesi selkeytyy, kumpaan suuntaan tahansa.
Äläkä viitsi välittää tuon katkeran nim.merk. miehen sanoista, tuollaisia k-päitä kun valitettavasti tämä maa päällään kantaa mutta onneksi sieltä joukosta löytyy muutama helmikin...

Jätin nyt lopullisesti mieheni eilen. Minullakin todella paha olo....tuntuu että koko maailma kaatuu päälle. Ahdistaa...mutta olen päättänyt että anteeksi en enään anna miehelleni. Takaisin en enään ota....pettäjää. Nyt on aika ajatella vain itseäni. Toivottavasti tämä tuska joskus helpottaa. Voimia ja kestämistä sinullekin. Kyllä säkin vielä, niinkuin minäkin tavataan ne ""oikeat"".

eilen myöhemmin kun tuota viestiä kirjottelin niin oli sellainen selkeä hetki ja kaikki näytti valosammalta...nyt taas tuntuu siltä että kaikki on ihan paskaa eikä tästä jaksa eteenpäin!
Koko ajan on niin pohjaton ikävä niitä hyviä hetkiä ja kaikkea sitä mitä oli...ei kai tämä märehtiminen niitä takaisin tuo mutta en nyt voi itselleni mitään...vaikeeta on!

Tiedän miltä sinusta tuntuu.....mullakin käy kaikki hyvät hetket mielessä. Ja sitten rupean jossittelemaan....jos sittenkin teen virheen? Ei tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan.........ehkä joskus huomaamme että tälläkin on joku tarkoitus......

Yhteistyössä