Minkä ketjun?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Toisen ketjun perusteella veikkaisin että ei
Mies on syntynyt 82, eli on 27vAlkuperäinen kirjoittaja saako kysyä:On harvinaista, että sinun iässäsi lapsia noin monta. Onko miehesi samanikäinen?
Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
Ewi on saanu varmasti potkut myös lentävältälautaseltaAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
No sieltä kyllä todennäköisestiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ewi on saanu varmasti potkut myös lentävältälautaseltaAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
eipä oo tullut mittailtua, mutta hyvältä tuntuu kuulemmaAlkuperäinen kirjoittaja henk.koht kysymykset on liikaa:repesin pahiten ikinä tälle ketjulle. Miten voidaan antaa potkut uskonnosta?!?!
JA ps. aika henk.koht jäillä mennään uskonasioiden puitteissa. Voisin tässä heittää ap:lle verrannollisen kysymyksen: Oletko koskaan mitannut vaginasi leveyttä? Mitat kiitos!
Ai sinä olet tämän ketjun ap? Ahaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:eipä oo tullut mittailtua, mutta hyvältä tuntuu kuulemmaAlkuperäinen kirjoittaja henk.koht kysymykset on liikaa:repesin pahiten ikinä tälle ketjulle. Miten voidaan antaa potkut uskonnosta?!?!
JA ps. aika henk.koht jäillä mennään uskonasioiden puitteissa. Voisin tässä heittää ap:lle verrannollisen kysymyksen: Oletko koskaan mitannut vaginasi leveyttä? Mitat kiitos!
eikä oo mikään isomunaisin mies mulla
ok ok Se oli läppä. Mut joo eli siis ärsyttää ku porukka kyselee niin henk.koht asioita. Itse ole vl ja toki myöntäisin olevani, koska kieltäminenkin on väärin, mutta miksi tuollaista asiaa pitää kysellä? Eikö me olla ihmisiä siinä missä muutkin. Yhtä huonoja ja hyviä. Vakaumusko ratkaisee arvon?Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:ai, eikö se ollutkaan mulle tarkoitettu kysymys Sekoitti nimeni tuossa otsikossa
Niimpä... Ja mitä väliä sillä on, vaikka olisinkin.. vaikka en edelleenkään siis ole.Alkuperäinen kirjoittaja fakiiri:ok ok Se oli läppä. Mut joo eli siis ärsyttää ku porukka kyselee niin henk.koht asioita. Itse ole vl ja toki myöntäisin olevani, koska kieltäminenkin on väärin, mutta miksi tuollaista asiaa pitää kysellä? Eikö me olla ihmisiä siinä missä muutkin. Yhtä huonoja ja hyviä. Vakaumusko ratkaisee arvon?Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:ai, eikö se ollutkaan mulle tarkoitettu kysymys Sekoitti nimeni tuossa otsikossa
No se on kyllä todennäköisesti hyvin huono idea mennä evankelioimaan Jehovasta Rauhanyhdistyksellä.Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???
Jehovan todistajat on Sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan RaamattuunAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No se on kyllä todennäköisesti hyvin huono idea mennä evankelioimaan Jehovasta Rauhanyhdistyksellä.Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:kyl ittelle sanottii ihan noin että saat potkut ku menin jehovasta kertoo...... niitten oville ja seuroissa koitin kans........ piti valita lestikset tai jehova............... jehovat halus mua enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Lestat ei kyllä anna mitään potkuja yhtään mistään..Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte LESTIS SUKUA ja ylpeä siittä :wave: sit olin vaan jehova-------->>> nyt potkut molemmista------ en sovi muottiin???