Järvenpään perjantai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaja

Vieras
No nii perjantai on siis valittu tapaamiselle. Alustavasti oltiin Eewilla..mut jos tässä porukka oikeen kunnolla "kasaantuu" niin tarkastellaan sitten minne mahutaan :kieh:

Perjantai klo 11 miitinki..ja ketähän sinne tulossa niin poikki ja pinoon.

Me tullaan :wave:

Siispä perjantaina!
Joo jos ihan simona rupee porukkaa lykkää ni meijen kaksio käy kyl ahtaaks mut muuten kyllä meille voi tulla.

Ukko on ihan sekasin ku koko ajan vaihtuu päivä :laugh:

heip capu!
Olet tervetullu tapaamiseen perjantaina ja tutustumaan varsin sekalaiseen seurakuntaan :laugh:

Mun jaloissa pyörii 2 vuotias tyttö ja 3kk poika.

Eewi kait me vielä mahdutaan teille?? :p

Kyllä mahtuu. Eihän meitä ny oo kuitenkaan ku viis äitiä ja mukulat päälle =)

Joo elikkä minä oon 22v. ja poika on 5kk. Jampassa asutaan ja ostarilla olis tarkoitus tavata perjantaina klo: 11.oo :attn:

No nyt on sitten meillä nukuttu tosi rikkonaisesti viime yö. Poitsulla on yskä ja nyt aamulla nekku vuos pikkasen. Katotaan miten tuo nyt etenee... Kuumetta ei ole vielä.
Toivottavasti ei ny jää kokoontuminen meillä haaveeks :'(

katotaan päästääkö riiviön kanssa tulemaan. mulle on iskeny iki ihana räkätauti :snotty: ja jos se ei yhtään helpota perjantaihin mennessä niin sitten jätetään väliin tapaaminen ettei tartuteta muita. :snotty:
niin ja capu: minä olen 21 ja lapsia on kaksi 4 ja 2 vuotiaat ja kolmonen tuloillaan rv37.

no voi hitus vinkulat noitten räkien kaa :headwall:
Me ollaan jo voiton puolella elikkäs tauti on melkein nujerrettu. :D

No mut olkaamme netin ääressä jos tilanne muuttuu pahemmaksi. Varasuunnitelma vois olla et mentäs isoon heseen sumpille (ei prismalle) vaihtelun vuoksi. Mut kassellaan :saint:

Huomenia!

Me ollaa toistaseks vältytty tolta flunssalta...
Hese kuulosti hyvältä idealta, asustellaan siinä melkein vieressä :)
Nii, ja mä olen 27v (vaikkakin ikuinen lapsi)

jaa vai tuttuja hmmm enpä tiiä :D olen sua 3 vuotta vanhempi elikkäs melkein samaa ikäluokkaa :saint:

Ehkäpä ratkasemme tämän jännän mysteerin :p niin että kerros nyt mistä mahdat mut tietää???? =)

capu Just tulin tuolta vessasta ja samalla "pamahti" nuljuun että kuka sie oot..heh kyllä maailma on pieni. :laugh:

Juu on meillä yhteinen tuttu siis voihan jo sanoa että me ollaan jo melkein tuttuja. :D Mukavaa että löysit meidät kaikki. Nähdään perjantaina joko eewillä tai hesellä.

Flunssatilanne on sellanen että poika on tervehkö mutta nyt on mulla kurkku kipee ja pikkanen nuha.

Tehään niin et perutaan se meillä oleminen ja jos vointi on hyvä meillä niin me tullaan heselle. Se on varmaan paras vaihtoehto nyt.
Saatiin meinaan autoki kuntoon niin voin vaikka hurauttaa sillä.

Onhan tota pikkunuhaa kaikilla vissiin jotenka jos ei kuumeeksi muutu niin miksikäs ei sitä vois tulla.

Katellaan =)

ai nii pienellä oli ne synssyt :heart: :hug: Paljon onnea!!!

Meille neitille nosti illaksi vähän lämpöä joten jos meitä ei siellä näy niin kipeitä ollaan. :ashamed:

Yhteistyössä