järkyttynyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minniliini

Uusi jäsen
05.07.2007
21
0
1
Mä olen lievästi sanottuna järkyttyny...
Pakko valottaa mennyttä että tajuutte ongelman.
Mun porukat eros kun mä olin pieni,isä meni uusiin naimisiin ja ovat olleet yhdessä nyt 17v.Mä olen loistavasti tullut vaimon kans juttuun ja sitä rataa.
Nyt tänään isä soitteli ja kyseli voisivatko tulla alkukuusta käymään.Meillä on hirmusti välimatkaa joten ei nähdä ku pari kertaa vuodessa.Joten olin intoo piukassa ja hihkuin tervetuloo toivotuksia... :/
No sitten isä alkoi varovasti kertoo että tulis yhden naisen kanssa,mä olin ihan h. moilanen että minkä naisen kanssa jne. sitten isä kerto että hällä on ollut vuoden ajan tyttöystävä ja on tullut siihen tulokseen että haluaa meidän tapaavan kun "tultais mainiosti juttuun" HUH HUH!!!
Ehkä järkyttävintä on että tää "tyttöystävä" on 19!!!! mua melkein 10 vuotta nuorempi!
Ja mitä mun tyttärnikin aattelee kun Juuri tapas mumman ja papan,nyt pappa tuleekin jonkun muun kanssa?!?! voi prkl prkl...mä en aio antaa heidän tulla..sekavasti kirjotettu mutta mun oli pakko saada toimittaa tää. :(

Juu tiedän tunteen, mun isällä kans mua paljon nuorempi avovaimoke. Aika typerä on isäsi jos pitää näytille tuoda. En minäkään sinuna päästäisi tuollaista kotiini.

no mä olen taas sitä mieltä että se on isäsi valinta ottaa nuori tyttöystävä...piti siitä kukaan tai ei. Eihän se toki mukavaa olisi, mutta kyllä mulle ois isä niin tärkeä että kestäisin vierailun...tältä tuntuu varsinkin nyt kun omaa isää ei enään edes ole.

no huh.. kyllä olisin minäkin kieltäytynyt. en usko et hyväksyisin milloinkaan sitä jos mun isä ottais mua nuoremman naisen itselleen :o toivottavasti sellaista ei ikinä tapahdu. voimia sulle, inhottava tilanne :/

Alkuperäinen kirjoittaja Minniliini:
Mua keljuttaa ees tietää koko asiasta!! nyt kun isän se oikea vaimo soittaa ja ja kyselee kuulumisia (soitellaan aika paljon) niin kuinka voin olla normaalisti.. :(

isäsi siis on naimisissa edelleen? huh tosi ajattelematonta sotkea sut asiaan. ja muutenkin hieman kyseenalaista ehkä mut varsinkin tossa tapauksessa

ok sorry en ymmärtänyt asiaa...juttelisin isäni kanssa, ja sanoisin että eikö voi tulla yksin kun oma moraali ei käsitä salarakkaita...että jättää suosiolla pikkuheitukan kotia ja tulee yksin tai sitten oman vaimon kanssa

hmm.. parasta että soitat isälles ja sanot että yksin voi tulla käymään mutta salasuhteita et hyväksy etkä aioa myöskään toimia minään välikätenä asiassa.

Siis se tyttö on isän salarakas..Ei kai mun tartte sitä hyväksyä vaikka kuinka rakastaisin isääni??

No ei tarvii hyväksyä...voit sanoo isälles että jos haluu tulla kylään niin tulee sen oikeen vaimon kanssa ja jättää "lapset" rauhaan.

jos mun isä tois näytille jonku mua 10v nuoremman misukan niin kyllä älähtäisin ja kovaa....

Siis se tyttö on isän salarakas..Ei kai mun tartte sitä hyväksyä vaikka kuinka rakastaisin isääni??

No ei todellakaan! Musta on ajatuksena aika järkky, mitä selittäisit lapsellesi siitä kuka tää pimu on? Kuvottavaa... Ei kai sun isä oikeesti kuvittele et sä hyväksyisit asian tosta vaan. Voimia sulle...

Voi jestas.. siis sun isäs täytyy olla jotain lähempänä 50, eikö? Ja tapailee 19-vuotiasta - käytännössä melkein lasta. Ihan iljettää.. pahemmaksi jutun tekee vielä tuo asia, että tämä lapsi on joku salasuhde. En löydä sanoja, inhottaa.

Ihmetyttää kovasti myös miksi isäsi sotkee sinua tähän asiaan???

Yhteistyössä