Järkyttävät nuo Linstin hinnat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo Lintsin vika jos sun lapsi ei uskalla laitteisiin mennä. Ei meidänkään lapset uskalla (tai esikoinen, kuopus on vasta 1v) ja siks ei Lintsille mennäkään. Menkää vaikka Sealifeen tai Korkeasaareen.

[QUOTE="hmm";28605145]Ehkä Siuomessa saisi olla lapsille enemmän "turvallista" tarjontaa esim. tvstä, huvipuistoissa ym. On jotenkin mennyt raisummaksi ja levottomammaksi sisältö 15-20 vuoden aikana.[/QUOTE]

Miettiny iha samaa. Eilen kävin 5v kanssa kokeilemassa tykkimäkeä ja molemmat todettiin se paljon mukavammaksi kun lintsi. Tarjonta laajempi tollekin lapselle ja rauhallista ja alue paremmin hallittavissa.

Voi hyvää päivää sentään. Mä ainakin menen suosiolla lasten kanssa sellaisiin paikkoihin missä koen hintalaatusuhteen hyväksi. Ensi viikolla mennään särkänniemeen 6v pojan kanssa, joka on yli 120cm. Pääsee siis lähes kaikkiin laitteisiin. Jätämme alle 100 cm pikkusisaren mummon hoiviin, koska emme halua maksaa turhasta ja ei pääsis kun viiteen laitteeseen. Menemme porukalla sitten Puuhamaahan, jossa on puuhaa pienemmälläkin. Sanaakaan en ole natissut, koska se on täysin turhaa.

Kattokaa Lintsisivuilta...mä ainakin säästin 74egeä kun en ostanut ranneketta itselleni ja 5-vuotiaalle kuopukselle. Ranneke ostettiin vaan 10-vuotiaalle, joka meni laitteisiin itsenäisesti. Me kuopuksen kanssa oltiin yhdessä Rumpukarusellissa ja Kana Kotkotissa, kuopus meni yksin ja ilmaiseksi vielä ainakin viiteen laitteeseen, hänkään kun ei tykkää liiasta vauhdista. Viime vuonna mun piti ostaa rannekkeet myös kuopukselle ja itselleni...

Uudistus on typerä. Vaikka itselläkin pieni lapsi vielä ja hyötyy nyt ilmaisista. Mutta entäs parin vuoden päästä, kun ne pikkulaitteet ei enää riitä. Sitten pitää ostaa 37e ranneke vaikka ei pituus riitä kaikkiin. Vai meinaako palstamammat pistää tenavansa vielä kouluikäisenäkin vain vauvojen laitteisiin? Kaikki pitäisi ilmaista olla... Kyllä sitä rahaa ihmeesti on kaataa kurkusta alas juhannaksena ;)

Kaiken ei täydy olla ilmaista. Jos ylihinnoittelee itsensä, niin sen saa sitten kokea ilmeisesti kävijämäärissä. Typerää vetää joku Juhannuksen vietto lippuhintakeskusteluun.

Mä en nyt oikein ymmärrä sun logiikkaa. Meinaatko että hän menisi niihin maksullisiin laitteisiin, jos ei ilmaislaitteisiinkaan uskalla mennä kuin pariin kolmeen? Eikö ne laitteet sitten riitä? Mä en kyllä muutenkaan lähtis mihinkään huvipuistoon, jos siellä on pari kolme laitetta mihin lapsi uskaltaa mennä. Ostoskeskuksissa on niitä kolikoilla toimivia pikkulaitteita, mä kävisin kyllä tuossa tapauksessa niissä. Ja siis en tarkoita millään pahalla tätä, mutta ehkä kannattaisi odottaa pari vuotta, jotta lapsi saisi enemmän irti Lintsistäkin.

Kyllä menisi maksullisiin laitteisiin. Halusi mm. maisemajunaan, joka on tosi kiva perheelle. Siinä 2 kyytiä mummolle, mulle ja lapselle olisi maksanut 42e.

Me nyt sattumoisin piipahdettiin Lintsillä, kun lähellä asutaan. En voi etukäteen tietää, mihin laitteeseen poika uskaltaa lähteä ja minne ei.

Kyllä poika viihtyi siellä ihan hyvin ja iloitsi, mutta kuten sanottu, ei halua lähteä mihinkään kovaa menemään laitteeseen, mikä on toki ihan ok, kun on vasta 3v.

[QUOTE="vieras";28607940]Ei oo Lintsin vika jos sun lapsi ei uskalla laitteisiin mennä. Ei meidänkään lapset uskalla (tai esikoinen, kuopus on vasta 1v) ja siks ei Lintsille mennäkään. Menkää vaikka Sealifeen tai Korkeasaareen.[/QUOTE]

No, kyllä poika olisi halunnut mennä pariin laitteeseen (jotka on maksullisia).
Liput vaan maksaa järjettömästi, ellei sitten ajele koko päivää samoissa laitteissa rannekkeella.

Lopputulos: lippu-uudistuksen takia Lintsi ei tarjoa mitään meille.

Toki mennään käymään Korkeasaaressakin, mutta ainakaan viime kesänä (2v) ei pahemmin ollut kiinnostunut eläimistä. Tykkään viettää kesää ulkona, joten Sealifeen mennään joskus talvella.

Jos pieni lapsi haluaa ilmaislaitteiden lisäksi vain pariin laitteeseen, niin voihan silloin maksaa sen 2 x 7 euroa. Ei se lasten rannekekaan kuitenkaan sen halvempi olisi.

[QUOTE="vieras";28610044]Jos pieni lapsi haluaa ilmaislaitteiden lisäksi vain pariin laitteeseen, niin voihan silloin maksaa sen 2 x 7 euroa. Ei se lasten rannekekaan kuitenkaan sen halvempi olisi.[/QUOTE]

Ei sitä 3v lasta voi laittaa yksin niihin laittesiin. Tämä parin kerran ajelu meidän porukassa (2aik + 3v lapsi) olisi kustantanut 6x7e=42e. Mielestäni ihan järjetön hinta.

Juuri tosta johtuen kierreltiin vain ilmaislaitteet ja kahdella 5veellä oli oikein kivaa. Toinen on arka menemään laitteisiin toisen on juuri ja juuri 100cm pitkä. Niinpä nuo ilmaiset olivat täydelliset. Ilmaiseksi sisään käytiin ilmaiset laitteet. Toinen halus hattaraa toinen popparit joten halvalla päästiin. Hyvin kului koko päivä. Syömässä käytiin läheisessä hesessä

Ihan käsittämätöntä hintapolitiikkaa!

Ei tule toimimaan tuo "ei niillä ole varaa valita niin kiskotaan sikahintaa"- periaate.

Meidän perhe jättää tänä vuonna väliin perinteisen Lintsinreissun ja vahvasti suosittelen sitä samaa ihan jokaiselle perheelle!!
Laitoin jo palautetta sinnepäin. Laittakaa te muutkin.

Mikä sikahinta? Minä maksaisin vaikka jumaliste 100 euroa rannekkeesta, jos joku takaisi mulle, että ehdin päivän aikana tekemään jotain muutakin kuin jonottamaan. Jonoja, jonoja ja jonoja. Ihmisiä miljoona pakattuna pienelle alueelle.

Tai sit jos ne pitäis vaikka ale-päiviä niille ihmisille, kun haluaa mennä jonottamaan ja sit kalliimpia päiviä ihmisille, jotka haluais käydä siellä silleen, että ei tarttis jonotella...

Mikä sikahinta? Minä maksaisin vaikka jumaliste 100 euroa rannekkeesta, jos joku takaisi mulle, että ehdin päivän aikana tekemään jotain muutakin kuin jonottamaan. Jonoja, jonoja ja jonoja. Ihmisiä miljoona pakattuna pienelle alueelle.

Tai sit jos ne pitäis vaikka ale-päiviä niille ihmisille, kun haluaa mennä jonottamaan ja sit kalliimpia päiviä ihmisille, jotka haluais käydä siellä silleen, että ei tarttis jonotella...

No ei siellä nyt AINA ole järkyttävät jonot, pakkoko sinne on mennä silloin kun kaikki muutkin haluaa mennä?

Käy portilla, kysy lippumyyjältä milloin on hiljaisin aika ja mene silloin.

[QUOTE="vieras";28614153]No ei siellä nyt AINA ole järkyttävät jonot, pakkoko sinne on mennä silloin kun kaikki muutkin haluaa mennä?

Käy portilla, kysy lippumyyjältä milloin on hiljaisin aika ja mene silloin.[/QUOTE]

Niin no me ei asuta ihan naapurissa, että en mene käymään portilla ja kysymään ;)

Asiaa olen kyllä selvitellyt, mutta eipä niitä täysin pysty ennustamaan.

Että ei, tosiaan en halua mennä silloin, kun kaikki muutkin haluaa mennä.

[QUOTE="vieras";28605087]Samaa katsoin täällä paikallisessa Peukkula -nimisessä lasten seikkailupuistossa. Lapsille lippu on kohtuuhintainen (18e) lapsi mutta aikuisestakin joutuu maksamaan 12euroa. Eli jos menisin kahden lapsen kanssa niin hinta on 48euroa sisäänpääsystä. Minusta toi aikuisten hinta pitäis olla edes vähän edullisempi, kun tuskin sinne aikuiset menee muuta kuin vahtimaan omia lapsiaan.[/QUOTE]

Joo, tää on ihan järjettömän hintainen. Ei viitti koko perheenä lähteä edes! Mielummin maksaa vähän enemmän ja menee huvipuistoon, missä aikuinenkin saa rahoille vastinetta!

Niin no me ei asuta ihan naapurissa, että en mene käymään portilla ja kysymään ;)

Asiaa olen kyllä selvitellyt, mutta eipä niitä täysin pysty ennustamaan.

Että ei, tosiaan en halua mennä silloin, kun kaikki muutkin haluaa mennä.

Ja sinne perämetsään ei ilmeisesti ole sitten puhelinlinjoja vedetty, jotta sentraali-santra voisi yhdistää sinne huvimäelle?

Mua henk.koht. ärsyttää ihmiset jotka lähtee kauppaan jouluruuhkassa ja sitten valittaa miten kauhean paljon on ihmisiä liikkeellä JUURI silloin kun me tullaan ja jonoa ja kuuma ja tavarat loppu ja ja ja....
Tekee mieli huutaa siinä jonossa että mitäs vittua sinä siinä itse sitten pönötät?!

Yhteistyössä