V
"vieras"
Vieras
Ei oo Lintsin vika jos sun lapsi ei uskalla laitteisiin mennä. Ei meidänkään lapset uskalla (tai esikoinen, kuopus on vasta 1v) ja siks ei Lintsille mennäkään. Menkää vaikka Sealifeen tai Korkeasaareen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uudistus on typerä. Vaikka itselläkin pieni lapsi vielä ja hyötyy nyt ilmaisista. Mutta entäs parin vuoden päästä, kun ne pikkulaitteet ei enää riitä. Sitten pitää ostaa 37e ranneke vaikka ei pituus riitä kaikkiin. Vai meinaako palstamammat pistää tenavansa vielä kouluikäisenäkin vain vauvojen laitteisiin? Kaikki pitäisi ilmaista olla... Kyllä sitä rahaa ihmeesti on kaataa kurkusta alas juhannaksena![]()
Mä en nyt oikein ymmärrä sun logiikkaa. Meinaatko että hän menisi niihin maksullisiin laitteisiin, jos ei ilmaislaitteisiinkaan uskalla mennä kuin pariin kolmeen? Eikö ne laitteet sitten riitä? Mä en kyllä muutenkaan lähtis mihinkään huvipuistoon, jos siellä on pari kolme laitetta mihin lapsi uskaltaa mennä. Ostoskeskuksissa on niitä kolikoilla toimivia pikkulaitteita, mä kävisin kyllä tuossa tapauksessa niissä. Ja siis en tarkoita millään pahalla tätä, mutta ehkä kannattaisi odottaa pari vuotta, jotta lapsi saisi enemmän irti Lintsistäkin.
Ei sitä 3v lasta voi laittaa yksin niihin laittesiin. Tämä parin kerran ajelu meidän porukassa (2aik + 3v lapsi) olisi kustantanut 6x7e=42e. Mielestäni ihan järjetön hinta.
Mikä sikahinta? Minä maksaisin vaikka jumaliste 100 euroa rannekkeesta, jos joku takaisi mulle, että ehdin päivän aikana tekemään jotain muutakin kuin jonottamaan. Jonoja, jonoja ja jonoja. Ihmisiä miljoona pakattuna pienelle alueelle.
Tai sit jos ne pitäis vaikka ale-päiviä niille ihmisille, kun haluaa mennä jonottamaan ja sit kalliimpia päiviä ihmisille, jotka haluais käydä siellä silleen, että ei tarttis jonotella...
Niin no me ei asuta ihan naapurissa, että en mene käymään portilla ja kysymään
Asiaa olen kyllä selvitellyt, mutta eipä niitä täysin pysty ennustamaan.
Että ei, tosiaan en halua mennä silloin, kun kaikki muutkin haluaa mennä.