Järkyttävät hinnat lastenkirppiksellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Henriikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Henriikka"

Vieras
Kävin tänään turkulaisella lastenkirppiksellä pitkästä aikaa enkä ostanut mitään. Yksi syy oli se, että tarjonta 4-vuotiaalle pojalle oli niukkaa ja kulunutta, toinen ja suurempi syy oli se, kun jotain löysi, niin hinta oli sellainen, että en ole ennen nähnyt.. esim. rukka-sadetakki 22e, kuluneet kuomat 12e jne. Itse kun olen myynyt rukan sadetakkia hintaan 4e ja kuomat hintaan 5e. Vai oonko mä vaan ihan pihalla, kun en tajua hintatasoa?

Oliko siellä myös edulliset kurahousut 19,50€? Mä bongasin moiset viikonloppuna turkulaiselta kirppikseltä. Myöskään en ymmärrä miksi joku vie likaiset ja reikäiset collegehousut tai farkut myyntiin. Ostaako joku muka rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita?!

• Tykkää
Reactions: Henriikka mustana
[QUOTE="pieras";28997181]Mä törmäsin tänään aivan hirveässä kunnossa olevaan me&i bodyyn, ihme läikkiä mm kuin olisi klooria lentänyt jne. 5 euroa. En maksaisi ikinä![/QUOTE]

Mutku se on Me&I, silloin siitä oletetaan ihmisten maksavan maltaita, vaikkei olis kuin saumat jäljellä.

• Tykkää
Reactions: Henriikka mustana
[QUOTE="vieras";28997178]Oliko siellä myös edulliset kurahousut 19,50€? Mä bongasin moiset viikonloppuna turkulaiselta kirppikseltä. Myöskään en ymmärrä miksi joku vie likaiset ja reikäiset collegehousut tai farkut myyntiin. Ostaako joku muka rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita?![/QUOTE]

Tai kengät suoraan hiekkalaatikolta...

[QUOTE="vieras";28997178]Oliko siellä myös edulliset kurahousut 19,50€? Mä bongasin moiset viikonloppuna turkulaiselta kirppikseltä. Myöskään en ymmärrä miksi joku vie likaiset ja reikäiset collegehousut tai farkut myyntiin. Ostaako joku muka rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita?![/QUOTE]

Niitä en huomannut, ehkä joku oli ostanut ne :)

Jotenkin potentiaalisten ostajien aliarvioimista tuo ylihinnoittelu ja myös se, että viedään mitä tahansa, kuntoon katsomatta. Mua ei ainakaan kiinnosta pysähtyä edes katsomaan, kun huomaan rikkinäisiä ja tahraisia vaatteita. Mutta mitäpä se toisaalta mulle kuuluu, myyjän asiahan tuo on. Tulipa nyt päiviteltyä asiaa täällä.

Niinpä. Sen verran pitäis vaivaa nähdä, että hinnoitellessa heittäisi rikkinäiset ja tahraiset vaatteet kierrätykseen. Ei niitä kukaan osta eikä huvita edes tutkia pöytää jos ensimmäinen vaate on jo likainen. Kenkiäkin vois juu siistiä, ei oo kiva jos kumppareissa tai lenkkareissa on puolen vuoden hiekat mukana.

[QUOTE="pieras";28997181]Mä törmäsin tänään aivan hirveässä kunnossa olevaan me&i bodyyn, ihme läikkiä mm kuin olisi klooria lentänyt jne. 5 euroa. En maksaisi ikinä![/QUOTE]

Joo, tämä "merkkivaateilmiö" on kans huvittava, ei kai kukaan osta vaatetta niskalapun perusteella. Vai ostaako ;)

[QUOTE="Henriikka";28997202]Niitä en huomannut, ehkä joku oli ostanut ne :)

Jotenkin potentiaalisten ostajien aliarvioimista tuo ylihinnoittelu ja myös se, että viedään mitä tahansa, kuntoon katsomatta. Mua ei ainakaan kiinnosta pysähtyä edes katsomaan, kun huomaan rikkinäisiä ja tahraisia vaatteita. Mutta mitäpä se toisaalta mulle kuuluu, myyjän asiahan tuo on. Tulipa nyt päiviteltyä asiaa täällä.[/QUOTE]

Missä kirppiksellä kävit? Keskustassa vai kauempana?

[QUOTE="Henriikka";28997223]Joo, tämä "merkkivaateilmiö" on kans huvittava, ei kai kukaan osta vaatetta niskalapun perusteella. Vai ostaako ;)[/QUOTE]

Hinnoittelun perusteella vois päätellä että ostaa. Pari reikää, haalistunut ja pesunukkainen meandi, jossa rinnuksilla vielä pari tahraa ja hintaa vain 12 euroa.. :D

pakko kommentoora tähän että minulla on kirppari pöytä ollut jo pian viikon ja vielä toinen viikko on maksettu. minulla on myynnissä siellä tyttöjen 74-98 vaatteita nipuissa tyyliin 4 pitkähihaista colitsi paitaa 2€ 4housut 1,50€ vk haalarit kokoa 98 muistaakseni 4E ja arvatkaa mitä EI MENE KAUPAN!! ja ne on aivan hyviä päiväkoti /koti vaatteita. nyt 6 päivän myynti oli 5,60€

pakko kommentoora tähän että minulla on kirppari pöytä ollut jo pian viikon ja vielä toinen viikko on maksettu. minulla on myynnissä siellä tyttöjen 74-98 vaatteita nipuissa tyyliin 4 pitkähihaista colitsi paitaa 2€ 4housut 1,50€ vk haalarit kokoa 98 muistaakseni 4E ja arvatkaa mitä EI MENE KAUPAN!! ja ne on aivan hyviä päiväkoti /koti vaatteita. nyt 6 päivän myynti oli 5,60€

Oho. Tsemppiä myyntiin!

• Tykkää
Reactions: Saspa

Se on kyllä kumma, että jos hinnat on liian "alhaiset" niin ei sillonkaan mene tavara kaupaksi :/

Mäkin kävin tänään lasten kirpparilla ja sain mm. Poloa, Marks&Spenceriä, edc by espritiä ja T2H:ä priimakuntoisena lapsille kappalehintaan 5-15e. Kyllä hymyilyttää! :)

Myy paidat mieluummin erikseen 0,5€ kuin nippuna. Mä en ainakaan osta nippuja koska niitä ei pääse tutkimaan (jos tiukasti niputettu) ja jos osan kuosi ei miellytä jää koko nippu ostamatta. Samoin housut.

Yhteistyössä