JÄRKYTTÄVÄT allit :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
Oon vasta 35v ja mulla on kauheat roikkuvat käsivarret. Laihdutin viisi vuotta sitten 20kg. Mittani olivat 169cm ja 55kg. Kävin kuntosalilla kolme kertaa viikossa, silti nahka jäi vähän roikkumaan. Olen saanut laihdutuksen jälkeen kaksi lasta ja taas olisi laihdutettavaa (painan 73kg) Rinnat roikkuvat imetyksestä, mutta ne ovat liivien piilossa. ja nämä käsivarret.. roikkuvaa osaa on n. 5cm. En voi pitää toppeja saatikka tavallisia lyhythihaisia t-paitoja.

Olen alkanut tehdä ojennusliikeitä sekä selkä tuoliinpäin sormilla tuolin reunasta kyykkyjä, mutta

onko kukaan saanut tässä iässä alleja kiinteämmiksi vai jatkanko piilottelua, kun kirurgillekkaan ei olisi varaa!

AUTTAKAA :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otan ehtiessäni kuvan, niin ehkä olette empaattisempia ja ymmärrätte huoleni

Sulla on vikaa korvien välissä, ei muualla :)

Ymmärrän kyllä, että roikkuvat käsivarret häiritsee, niitä kun on vaikea peittää kuten vaikka roikkuvia rintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Kannattas miettiä tota, ennen kun päästää itsensä lihoon. Ei niitä pois saa muuta kun kirurgi.

Se on ihon kudostyypistä kiinni, joillakin iho ei jää roikkumaan vaikka laihtuisivat 50kg. Tuo sun eka lause on tosi typerä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Otan ehtiessäni kuvan, niin ehkä olette empaattisempia ja ymmärrätte huoleni

Sulla on vikaa korvien välissä, ei muualla :)

Ymmärrän kyllä, että roikkuvat käsivarret häiritsee, niitä kun on vaikea peittää kuten vaikka roikkuvia rintoja.

Ei pitäs olla maata kaatava asia. Jos on, on vikaa korvien välissä. Toisaalat pienet on murheet, jos allit on suurin niistä; voishan sitä olla tyytyväinen siihenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja apila:
Kannattas miettiä tota, ennen kun päästää itsensä lihoon. Ei niitä pois saa muuta kun kirurgi.

Se on ihon kudostyypistä kiinni, joillakin iho ei jää roikkumaan vaikka laihtuisivat 50kg. Tuo sun eka lause on tosi typerä.

50kg on hirveästi ylipainoa. Vaikea uskoa, ettei jäis iho roikkumaan, jos sen verran laihduttaa, oli kudostyyppi mikä tahansa.

Onpas täällä taas ilkeitä vastauksia:( Eikö vois olla joskus ystävällinen, siitä tulee älyttömän hyvä mieli itsellekin!

En mä ole ilkee, vastatessani, että vika on korvien välissä :) Joskus vaan pitää vähän ravistella tajuamaan oikeita mittasuhteita.

50kg on hirveästi ylipainoa. Vaikea uskoa, ettei jäis iho roikkumaan, jos sen verran laihduttaa, oli kudostyyppi mikä tahansa.

Riippuu varmaan laihdutusnopeudestakin ja siitä harrastaako kiinetyttävää liikuntaa ;)

Mulla tosiaan on huono itsetunto, mutta muita mielenterveysongelmia en omasta mielestäni omista. Mulla on arvot kunnossa, olen onnellinen, että olen terve ja saanut kaksi ihanaa lasta ja elämä muutenkin reilassa.

Nää käsivarret vain vaivaa mua tosi paljon ja olen saanut niistä kuulla (varmaan teidänlaisilta) ihan riittävästi. Tekeekö se musta hullun, kun yritän kiinteyttää niitä?

Päinvastoin, ekassa lauseessa on järkeä. Jos nahka pääsee pahasti virumaan niin ei sitä enää sitten palauta mikään. Aina helpompi ennaltaehkäistä kuin korjata jo olemassaolevaa vauriota.

Mulla roikkuu mahanahka, sille en voi mitään, sitä ei mikään mahti maailmassa kiinteytä, ainoa toivo olisi kirurgin veitsi. Toisaalta en myöskään liiku missään maha paljaana.

Roikkuva nahka on tuotos laihduttamisesta ei niinkään lihomisesta. Joillakin normaalipainoisilla, jotka jostain syystä laihduttavat eivätkä samalla kiinteytä itseään alkaa nahka roikkua. Sikäli olet väärässä.

Kyllä "vanhempanakin" nahkaa saa kiinteämmäksi kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla. Kudostyyppi vaikuttaa, kuinka nopeasti näkyy tuloksia. Tsemppiä sinulle!

No mä oon saanut nyt nelikymppisenä allit katoamaan, käyn kuntonyrkkeilyssä jossa tehdään nyrkkeilyharjoitusten lisäksi paljon punnerruksia ym. Eli kyllä onnistuu vanhempanakin. Tosin en oo noin paljon laihtunut että varmaan allit oli mulla pienemmät...

:hug: Vanhuus ei tule yksin. Täällä toinen samanikäinen. Alleilta olen välttynyt, mutta voi herran jestas tota muhkuraa reisissä ja pepussa. Ennen ei ole tollasta ollut, tänään aika ilkeetä teki katsella sovituskopin peilistä peräpuolta. Lisäksi mulla kertyy vatsan seudulle kaikki. En edes ole ylipainoinen, silti näytän siltä kuin oisin aluillani raskaana.

Kiitos, tännehän on tullut muutama positiivinen ja kannustava vastaus. Ei sentään kaikki anna "hullun papereita", kun haluaa käsivarsiaan kiinteyttää. Kuntonyrkkeily kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta, kokeilen sitä :D

Yhteistyössä