"Järkyttävä" vauvakuva paikallislehdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paikallislehdessämme oli eilen valokuva, jossa kaksi alle vuoden ikäistä tenavaa "poseeraa" huivit päässä, ilman muita vaatteita. Siinä on oikeasti pimppa ja pippeli oikein ns. tarjottimella. Kuva on tosi söötti otos perhealbumiin, mutta mun mielestä on aika karmeaa, että joku työntää omista mussukoistaan tuollaisen kuvan lehteen. Oli kyllä oikein pedo-setien ja -tätien unelmien täyttymys. Häjyä tekee, kun ajattelen, että joku lukija varmasti sai kuvasta jonkinlaisia kiksejä :(

Tuli nyt vähän tökerö teksti, anteeksi. En tainnut ihan kunnolla saada selitettyä, mitä tarkoitin. Ko. lapset siis olivat tosi nättejä ja kuvakin itsessään hieno.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no kyllä mie ymmärsin mitä ajoit takaa. ja oon kyllä jokseenkin samaa mieltä... :|

Minä myös. Eihän sitä tavallinen ihminen tuollaisissa mitään seksuaalista näe mutta ei tarvitse edes kauhea realisti olla tietääkseen että on olemassa kieroutuneita yksilöitä jotka kieli pitkällä tuollaisia katselee ja jakelee kavereilleenkin. Että ei kyllä lapsen vanhempana tulisi mieleenikään laittaa julkiseen levitykseen tuollaisia kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no kyllä mie ymmärsin mitä ajoit takaa. ja oon kyllä jokseenkin samaa mieltä... :|

Minä myös. Eihän sitä tavallinen ihminen tuollaisissa mitään seksuaalista näe mutta ei tarvitse edes kauhea realisti olla tietääkseen että on olemassa kieroutuneita yksilöitä jotka kieli pitkällä tuollaisia katselee ja jakelee kavereilleenkin. Että ei kyllä lapsen vanhempana tulisi mieleenikään laittaa julkiseen levitykseen tuollaisia kuvia.

aivan. ja siksi meiän neitin kuvia ei löydykään mistään netistä. eikä julkaisuista.

Mäkin taisin nähdä saman kuvan, pojalla oli siniruutuinen ja tytöllä punaruutuinen huivi? Tykkäsin, että olipa kaunis kuva ja söpöjä lapsia. Ainut mitä jäin miettimään, oli että olikohan huivit aitoja Burberryjä, aika arvokkaita pikkuvauvoille... Näin naivisti siis täällä, ei tullut pedosedät mieleenkään!

Onneksi ei netissä näköislehdessä ainakaan näkynyt.
Olisin laittanut kyllä vihaista palautetta, nyt paha laittaa, kun en ole nähnyt.

Ehkä ne on tajunneet, tai joku on käskenyt ottaa pois.

Ei alastonkuvat, edes vauvasta, sovi minunkaan mielestäni sanomalehteen tai nettiin, ainoastaan perhealbumiin.
Ei siksi, että olisin erityisen nipo tai estoinen, vaan siksi, että ajatus siitä että joku pedo tumputtaa sellaista kuvaa katsellen on tosi kammottava :(

Alkuperäinen kirjoittaja no hitsi vieköön kun tyhmää:
Onneksi ei netissä näköislehdessä ainakaan näkynyt.
Olisin laittanut kyllä vihaista palautetta, nyt paha laittaa, kun en ole nähnyt.

Ehkä ne on tajunneet, tai joku on käskenyt ottaa pois.

Se kuva oli lehden välissä aina olevassa Periskooppi-liitteessä. Sitä ei näytä olevan netissä.

Yhteistyössä