Jari Kurri

  • Viestiketjun aloittaja anselmi
  • Ensimmäinen viesti
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja anselmi:
pettänyt Vanessaa? Luulin että olivat onnellisia...onks joku nähny seiskan kuvat?
On nähny, eikä niissä mitään epäselvää; Ihan selkeetä hommaa.
MIkä ihme noita ukkoja vaivaa Oli kotona millainen misu tahansa, niin aina pitää onneansa kokeilla aidan toisella puolen..YÖKKIS!
 
voe voe
Mä en kyllä lähtis parin valokuvan perusteella huutelemaan, että on pettäny Vanessaa. Kännissä ny halaillaan helposti ketä vaan. Kieltämättä ei varmaan ole Vanessasta kiva katella kuvia, joissa näyttää kuin kävelisivät käsi kädessä. Seiskan juttu on myös todella vihjaileva siis seiskamainen. Olis se kamalaa elää tuollain julkisena riistana niinkuin Jari Kurri joutuu elämään. Mun mielestä Jari ei ole tahtonut julkkikseksi. Julkisuus tietysti kuuluu ex-huippu-urheilijan elämään, mutta Jari Kurri ei ole tehny juttuja vaatekaappinsa sisällöstä jne eli ei elä julkisuudesta.

Parhaiten taitavat asian oikean laidan tietää Jari ja urheilutoimittaja...
 
Siirit
Eiköhän ennen näitä kuvia ole kotona ollut jo selvää asiat. Ei varmaan mitään epäselvää. Näköjään toiset ei opi koskaan. Onneksi toiset oppii ja hyvä, tila ja olo ja tunne niin.
 
pinkki
Tulee vaan niin mieleen ne muutaman vuoden takaiset kuvat seiskassa Kurrista ja Vanesta, jolloin kielsivät suhteensa ja kuinkas sitten kävikään.. Toivon, että olen väärässä sanoessani, että " historia toistaa itseään.." . *dejavu*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkki:
Tulee vaan niin mieleen ne muutaman vuoden takaiset kuvat seiskassa Kurrista ja Vanesta, jolloin kielsivät suhteensa ja kuinkas sitten kävikään.. Toivon, että olen väärässä sanoessani, että " historia toistaa itseään.." . *dejavu*
"Katsoimme Jarin kanssa vain formuloita".

Vanen legendaarinen selitys tuolloin :D
 
pinkki
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkki:
Tulee vaan niin mieleen ne muutaman vuoden takaiset kuvat seiskassa Kurrista ja Vanesta, jolloin kielsivät suhteensa ja kuinkas sitten kävikään.. Toivon, että olen väärässä sanoessani, että " historia toistaa itseään.." . *dejavu*
"Katsoimme Jarin kanssa vain formuloita".

Vanen legendaarinen selitys tuolloin :D
Voi ihanuus.. !!! =D
 

Yhteistyössä