Janoinen nainen

Heräsin siihen, kun kotimme ulko-ovi aukesi. Mieheni Mikael palasi illanvietosta, hän ei tullut kuitenkaan yksin. Mieheni veti varovasti makuuhuoneemme oven kiinni ja sytytti eteiseen valon, joka alkoi loistaa oven raoista. Kuuntelin tarkkaavaisesti kun mieheni ja tuo salaperäinen seuralainen siirtyivät lopuksi keittiöön, josta alkoi kuulua hiljainen englanninkielinen puheensorina. Huokaisin hiljaa ja tunsin suloisen tunteen vatsanpohjassani, kun vihdoin ymmärsin, kuka vieraamme oli.

Kun mieheni saapui yövalon valaisemaan makuuhuoneeseemme, arvelin, että hänen täytyi olla vähän huppelissa, koska hänen riisumisensa tapahtui hitaasti ja vieläpä pienoisen ähinän säestyksellä. Miksu käveli sänkymme viereen ja pujahti lopuksi paripeitteemme alle. Olimme jonkin aikaa hiljaa, kunnes mieheni kääntyi puoleeni ja laittoi kätensä vatsalleni ja alkoi hyväillä sitä hellästi. Keskeytin lopulta hiljaisuuden ja kysyin kuiskaten:
- Jäikö hän yöksi.
- Eikös me niin sovittu, vastasi mieheni naurahtaen.
- Höpsö, hän voi kuunnella, yritin muka estellä ja tunsin miten pimppani täyttyi hetkessä ääriään myöten lemmennesteestä.
Mietin hetken ja lopulta tartuin mieheni käteen ja vein sen pikkareideni alle, jolloin hän totesi huokaisten:
- Onpas tämä alkanut tulvimaan.
- Olet sinä varsinainen pöhkö, äännähdin hiljaa ja keskityin alkavaan sormen liikkeeseen.

Mieheni jatkoi tuota yhä nautinnollisemmaksi muuttuvaa hyväilyään, kunnes lopulta huokaisin:
- Et suinkaan sinä tuonut häntä luoksemme niiden pöhköjen seksipuheideni vuoksi.
- Niidenpä vuoksi juuri, Miksu naurahti ja työnsi sormen sisälleni.
Nostin tuon jälkeen peppuni välittömästi ylös ja sanoin vaativasti:
- Riisu nuo.
Miksu vetäisi välittömästi pikkarit yltäni ja kierähti jalkojeni väliin. Tunsin, miten hänen kalunsa upposi litimärkään pimppaani. Painoin terävät kynteni mieheni selkään ja anelin häneltä:
- Nai minua.

Tuo tilanne kiihotti minua tavattomasti, koska tiesin, että öinen vieraamme ei voinut olla kuulematta kiimaista ääntelyäni ja sänkymme yhä kiihtyvää natinaa. Puraisin miestäni korvasta ja sanoin huokaisten:
- Johnille taitaa tulla aika lailla selväksi, että seinän takana on todella halukas nainen.
- Eipä taida mies arvata, mitä olet hänen varalleen suunnitellut, mieheni jatkoi kuiskaten.
Äännähdin nautinnosta ja kuiskasin vuorostani:
- Onneksi ei tiedä, hänellä menisi yöunet.

Juuri kun minusta alkoi tuntua hyvältä, Miksun ilme muuttui tuskaiseksi. Tiesin kokemuksesta, että hän olisi pian lauennut, ellei hän olisi kierähtänyt päältäni. Miksu asetti sormensa jälleen lemmenvaolleni ja alkoi hieroa sitä kiusoittelevan rauhallisesti. Tiesin, että hän halusi viedä kiimani äärimmilleen niin, että juuri kun vapauttava supistelu oli alkamassa, mieheni hellitti hieman sormensa liikettä. Huokaisin ja totesin miehelleni, että hän on ihana sadisti. Miksu ei sanonut sanaakaan, vaan jatkoi tuota kiusaamistani. Lopulta kun olin aivan hulluuden partaalla nousin hänen päälleen hajareisin, työnsin kieleni hänen korvaansa ja kuiskasin hiljaa:
- Kiusataan häntä vielä vähän aikaa.
Nostin peppuani tuon toteamukseni jälkeen, tartuin kädelläni mieheni kalusta kiinni ja ohjasin sen pimppani aukolle. Laitoin silmäni kiinni ja huokaisin nautinnosta, kun painoin lantiollani Miksun rakkauden seipään liukkaaseen vakooni ja aloin jälleen haaveilla...

...

Kaikki alkoi pari kuukautta aikaisemmin, kun mieheni kertoi ohimennen, että hän on tutustunut yliopistolla mukavaan ulkomaalaiseen opiskelijaan. Kohtasimme Johnin eräänä päivänä kadulla, jolloin mieheni esitteli meidät. Tuo mies oli varsinainen komistus ja juuri sellainen iso, määrätietoinen ja huumorintajuinen alfauros, jollaisesta jokainen nainen haaveilee märissä päiväunissaan.

Johnin miehekäs olemus ja valloittava hymy alkoivat tulla yhä useammin ajatuksiini, vaikka kuinka yritin hänet mielestäni karkottaa. Voi kuinka ihanan syntisen kiihottavaksi oloni muuttui, kun aloin lopulta haaveilla yhä useammin seksistä tuon yönmustan uroksen kanssa. Olemme aina höpöttäneet mieheni kanssa sängyssä kaikenlaista pikkutuhmaa, joten rohkaisin lopulta mieleni ja kerroin hänelle fantasiastani. Miksu ei pahastunut, sillä mitä pidemmälle menin noissa puheissani, sitä kuumemmaksi seksimme muuttui.

Mieheni kysyi yllättäen eräänä iltana rakastelumme aikana, että entäpä jos hän kutsuisi Johnin luoksemme. Olin hieman hämmästynyt tuosta ehdotuksesta, ottaen huomioon nuo kertomani kuumat seksifantasiat. Luulin kuitenkin tuota esitystä tuolloin vain sänkyhöpinäksi, joten jatkoin hänelle, että jos hän on tuollaista suunnitellut, alan heti katselemaan jotain naisellista päällepantavaa ja laittaudun muutenkin vierastamme varten viimeisen päälle. Totesin vielä miehelleni lopuksi, että jos noin menettelen, viettelen hänet ja teen hänen kanssaan tietysti kaiken, mistä olen höpöttänyt. Surffaillessani myöhemmin netin vaatesivuilla kiusoittelin miestäni myöhemmin noista puheista kyselemällä, että olisikohan näyttämäni vaatekokonaisuus tarpeeksi ”tuhma” ylläni.

...

Tuon jälkeen Miksu tarttui minua päättäväisesti kädestä ja sanoi, että nyt mennään. Mieheni avasi keittiön oven ja minä astuin jännittyneenä hänen edellään huoneeseen. John odotti meitä pöydän ääressä. Hänen kasvoilleen levisi tuo valloittava hymy, johon olin ihastunut heti ensinäkemällä. Hän nousi seisomaan ja katsoi minua samettisilla, yönmustilla silmillään. Tunsin, miten polviani heikotti, kun tuo älyttömän komea ja voimakasraaminen mies puristi tiukasti kättäni tervehdyksen aikana.

Johnin katse viipyi hetken aikaa säärilläni, ennen kuin hän ojensi kohteliaasti tuolin minulle. Saumasukilla on ihmeellinen vaikutus miehiin, ajattelin kun istuuduin häntä vastapäätä. Mieheni laittoi kahvin tulemaan ja istui lopulta vierelleni.
- Olikos teillä mukava ilta, aloitin keskustelun.
- Olihan meillä, vastasi vieraamme hymy kasvoillaan.
- Tai ainakin Johnilla oli, tarkensi mieheni.
- Vaaleat naiset parveilivat tietysti ympärilläsi, sanoin naisellisesti elehtien.
John vilkaisi miestäni ja siirsi sitten katseensa minuun ja sanoi:
- Kaunein nainen istuu kuitenkin edessäni.
Tunsin miten pienoinen puna kohosi kasvoilleni, tuon kohteliaisuuden seurauksena, joten kevensin hiukan tunnelmaa ja lohkaisin naurahtaen:
- Kiitos kohteliaisuudesta, mutta taisit pitää koko illan silmiäsi kiinni.
Molemmat miehet yhtyivät nauruuni. John katsoi Miksua päätä puistellen ja sanoi, että vaimosi taitaa olla melkoinen pakkaus.
- Hänen kanssaan ei kannata väitellä, totesi mieheni ja pöyhensi hieman sormillaan hiuksiani.

Nousin pöydästä ja avasin pakastimen, josta otin pussillisen korvapuusteja. Huomasin, miten John katsoi jälleen peppuani ja sääriäni, kun laitoin pullat sulamaan mikroon. Yht'äkkiä tunsin, miten mieheni loppu spermat valahtivat sisältäni, joten suuntasin askeleeni kiireesti kylpyhuoneeseen. Pujotin stringit yltäni ja vaihdoin puhtaat tilalle. Kohentaessani meikkiäni mietin kuumeisesti, kuinka pitkälle Miksu on valmis leikissämme menemään.

Miksu oli ottanut sillä aikaa korvapuustit mikrosta ja kattanut pöydän. Menin tiskikaapille ja kurottauduin ottamaan mehukannun ja lasit esille. Huomasin vasta laskiessani kannun tiskipöydälle, että vieraamme näki varmaankin mukavan vilahduksen. Suoristin hameeni hiukan hämilläni, laitoin kannun ja lasit pöydälle ja otin vielä mehun jääkaapista. Istuessani tuoliin katsoin Johnia silmiin. Yht'äkkiä hän vinkkasi hieman silmäänsä, varmaankin sen merkiksi, että oli noteerannut äskeisen näyn. Vastasin hänelle herttaisella hymyllä ja tunsin jälleen tuon suloisen tunteen vatsanpohjassani. Myös Miksu naurahti kaataessaan kahvia kuppeihin, varmaankin sen merkiksi, ettei häneltäkään asia jäänyt huomaamatta. Mieheni kysyi tuon jälkeen Johnilta, maistuisiko hänelle viinilasillinen. Ehkäpä se oloa hiukan helpottaisi, totesi hän. Vilkaisin miestäni ja sanoin, että myös minä taidan olla neuvoa-antavan tarpeessa.

John nosti lasin ilmaan, joten seurasin esimerkkiä. Kauniille ja fiksulle naiselle, sanoi hän ja kilautti lasiani. Tuon jälkeen syvennyin juttelemaan Johnin kanssa ja huomasin, että viihdyin tuon miehen seurassa liiankin hyvin. Hänen itsevarmasta olemuksesta huokui alfauroksen voimakas vetovoima. Tiesin, että tuo vertailu mieheeni ei ollut tuossa tilanteessa täysin puolueeton, koska hän koki varmaankin tuossa tilanteessa olonsa epävarmaksi. Miksu kuunteli jutusteluamme ja vilkaisi lopulta levottomasti kelloa, joka näytti vartin yli kahta. Katsoin Miksua kysyvästi ja hän näki varmaankin silmistäni, että tuo tilanne kiihotti minua tavattomasti.

Viimein mieheni nousi tuolista ylös ja sai lopulta sanotuksi, että olisi mukava jatkaa jutustelua, mutta hänen täytyy lähteä vanhempiensa mökille veneremonttiin. Kun kuulin tuon, tuhannet perhoset lehahtivat vatsanpohjassani ja alapääni kastui välittömästi läpimäräksi. John vilkaisi minua ja miestäni ja totesi, että hän voisi lähteä apumieheksi. Miksu naurahti ja sanoi, että remppa on sen verran iso, että hänen on jäätävä yöksi mökille.

Tunsin, miten sydämeni löi kiivaasti ja odotin vain tilanteen kehittymistä. Säpsähdin, kun myös John nousi seisomaan ja totesi, että hänelläkin olisi asioita hoidettavana. Tiesin, että tuo toteamus oli vain tekosyy, jolla hän välttäisi kiusallisen tilanteen. Katsoin Miksua jännittyneenä, miten hän reagoisi vieraamme lausahdukseen. Viimein mieheni sanoi, että ei kai tuolla asialla niin kiire ole, ettei hän voisi syömään jäädä, sitä paitsi Kati on hyvä ruoanlaittaja. Puraisin alahuultani ja odotin kuumeisesti Johnin vastausta. Hän vilkaisi jälleen, vuoron perään minua ja miestäni ja sanoi pienen miettimisen jälkeen, että asialla on sen verran kiire, että hänen on nyt mentävä.

Johnin lähdön jälkeen mieheni halasi minua ja sanoi vihjailevasti, että tänne olisi jäänyt varmaankin nälkäinen mies. Naurahdin ja vastasin hänelle, että tänne olisi jäänyt myös todella nälkäinen nainen.

KatiB

Lady Gaga, LoveGame
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Accu77 ja eidz82
Olen
- melkein 60-vuotias leskimies
- umpihetero
- naista kaipaava mies
- Pohjois-Suomesta kotoisin
- peruspäivärahalla elävä
- tehnyt pitkän ja mielenkiintoisen työuran
- mies, jota kaivattaisiin työelämään, jota ei sinne kuitenkaan haluta
- ihminen, jonka hyvä mielikuvitus auttaa jaksamaan seuraavaan päivään
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä