Jännittää!!!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällä viikolla laskettu aika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällä viikolla laskettu aika

Vieras
Onko täällä muita, joiden laskettu aika on ihan lähellä? Ja miten te voitte?
Itselläni laskettu aika on 6 päivän päästä ja tänään neuvolassa kertoivat, että synnytystä voidaan rauhassa odotella alkavaksi 41+5 viikolle asti. Odottavan aika on kyllä pitkä!
Vauva on tiukasti kiinnittynyt, selkää särkee, pissalla laukkaan jatkuvasti ja olo on kömpelö esikoista (2v) hoitaessa..:)

vähän kauemmin vielä mut nyt rv.34+4 :)

Tsemppiä odotteluun! Nuo viime metrit on sitten jänniä! :)
Mulla esikoinen (1v10kk) synty raskausviikolla 42 niin en kauheesti edes oottele että tämäkään syntys ennen laskettua-aikaa...

Mulla olis esikoisen laskettu aika perjantaina. Henkisesti olen kyllä varautunut siihen, että tämä menee yli. Ei tunnu olevan kaverilla mitään kiirettä, ei tee elettäkään tullakseen vielä :) Ei auta siis minunkaan muuta kuin odotella..

Mulla oli viime viikolla laskettu aika. Onneksi en ole missään vaiheessa kuvitellut, että etuajassa tulisi, ei oo mitään merkkejä nähtävissä että tulisi edes viikon sisään : / Toivon tietysti, että lähtisi itsestään kuitenkin.

Eniten tässä ehkä jännittää tilanteen tarkkailu, joka myös lienee osasyy siihen, etten minä ainakaan saa nukuttua. Jotenkin kummasti sitä kokoajan odottaa, että jotain tapahtuisi. :) Mitähän sitten, jos en vaikka osaakaan synnyttää tai edes lähteä sairaalaan ns. oikeaan aikaan. :laugh:

Eniten tässä ehkä jännittää tilanteen tarkkailu, joka myös lienee osasyy siihen, etten minä ainakaan saa nukuttua. Jotenkin kummasti sitä kokoajan odottaa, että jotain tapahtuisi. :) Mitähän sitten, jos en vaikka osaakaan synnyttää tai edes lähteä sairaalaan ns. oikeaan aikaan. :laugh:

Mulla on ollu samat ajatukset. "Mistä tiedän koska pitää lähteä? Mitä pitää tehdä?" jne. Eilen sanoin miehelle että "En mä voi synnyttää", mies kysyi että "Miten niin?". Sanoin epätoivoisena että "Ku en osaa!". Mies totesi siihen että "Kyllä se kätilö kuule neuvoo mitä pitää tehdä ja koska pitää ponnistaa. On ne muutki äidit osannu". :D

Yhteistyössä