Jännätkää mun kans huomisia treffejä ;) Mitä päälle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon menossa miehen luo syömään, luvassa kuulemma hyvää ruokaa ja pullo viiniä :D
Mut mitä mä laittaisin päälle?! Tää mies on aika rennon tyylinen (mut trendikäs), et saattaa hyvin olla vaik farkuissa ja t-paidassa - tai sit yhtä hyvin chinoissa ja rennossa kauluspaidassa... Eli mitäs mä oikeen keksisin ylle?! :)

Mukavia treffejä =)tunnetteko ennestään?
Jotkut rennot ja mukavat vaatteet,just siun mainitsemat vaatteet varmaan sopii,kunhan ovat siistit eikä kulahtaneet tai nätti ei-juhlava mekko.

On me ennenkin nähty, ei mitään nettituttuja siis olla tms. Noin vuosi sitten tapailtiin muutaman kerran, mut molemmilla oli hiukan hankala elämäntilanne sillon, ja nyt uusi yritys. Periaatteessa siis tiedän mitä on vastassa, mutta näin pitkän tauon jälkeen jännittää kyllä silti ;)

Jokin kaunis mekko, ei överipaljastava mutta tyylikkäästi sensuelli...Ei kukkakuosia! Mieluiten yksvärinen, jokin vahva väri, joka sopii just sulle. Punainen ois tietty kaikista tyrmäävin :)

[QUOTE="vieras";23788296]On me ennenkin nähty, ei mitään nettituttuja siis olla tms. Noin vuosi sitten tapailtiin muutaman kerran, mut molemmilla oli hiukan hankala elämäntilanne sillon, ja nyt uusi yritys. Periaatteessa siis tiedän mitä on vastassa, mutta näin pitkän tauon jälkeen jännittää kyllä silti ;)[/QUOTE]
:) Sitten ei tarviakkaan pelätä jotain nettituttavuutta,jännittää varmasti,mutta hyvin ne treffit menee.=)
Jep,mekon kannalla miekin,ei liian överi eikä kukkaa,eikä mummotyyliä :D

Viimeksi muokattu:
:) Sitten ei tarviakkaan pelätä jotain nettituttavuutta,jännittää varmasti,mutta hyvin ne treffit menee.=)
Jep,mekon kannalla miekin,ei liian överi eikä kukkaa,eikä mummotyyliä :D

Hih, kiitti tsempistä ja kannustuksesta! :)
Kukkamekkoja tai mummokolttuja ei kaapista löydy, parikymppinen kun olen - ennemmin täytyy sit varoa, ettei valitse liikaa toiseen suuntaan provosoivaa... ;)

Yhteistyössä