Jankan kirppiksellä (Hervanta) myyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Onko täällä kellään kokemusta tuosta Hervannassa sijaitsevasta Jankan kirppiksestä? Käykö kauppa hyvin? Mulla myytävänä vain aikuisten vaatetta ja jotain sälää, ei mitään kauhean kummoista tai kallista, mutta hinnat ajattelinkin laittaa tosi alas.

Tietääkö kukaan muuten, onko tuotteiden hintalappujen suhteen jotain rajoituksia? (lähinnä siis kelpaako itse askarrellut, vai onko heillä jotain valmiita pohjia, mitä pitäisi käyttää) Oon nimittäin ehtimässä myymään vasta myöhemmin, mutta tekis mieli hinnoitella nuo tavarat nyt samantien ja lisätä niihin sitten vaan pöydän numero.

Itselle ollut siellä pöytä nyt kaksi kertaa, ensin olin viikon ja viimeksi kaksi viikkoa. Hyvin olen myynyt, väkeä käy todella paljon. Itsellä oli myynnissä lastenvaatteita ja kaikenlaista sälää. Tein hintalaput itse ja ne kerää ne siellä talteen niin näkee mitä on mennyt. Suosittelen kovasti, henkilökunta ystävällistä ja usein monta paikalla.

Minullakin on ollut pöytä 2 kertaa 2 viikkoa ja hyvin on kauppa käynyt. Olen askarrellut
hintalaput kartongista.
Kaupaksi menevät parhaiten sälä ja astiat, mutta myös vaate- ja kenkäkauppa sujuu.