Jällenmyyjiä haetaan-ilmoitukset pois täältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiukkuinen

Vieras
Miksi Perhe ja työ-palstasta on tullut jälleenmyyjien hakukanava? Täällä mainostetaan kilvan niin Oriflamea, Hom Carea, Swipea, Avonia ja muitakin jälleenmyyntituotteita. Samat nimimerkit valtaavat palstan ja kirjoittavat itse aloittamaansa ketjuun, kun kukaan ei vastaa.

Hommatkaa maksullista mainostilaa ja jättäkää keskustelupalstat rauhaan. Ihmetyttää, kun jälleenmyyjiä haetaan epätoivoisesti täältäkin. Kaikki kotiäidit eivät halua jälleenmyyjiksi- syystä tai toisesta. Uskokaa jo!

No jos sinua häiritsee niin kannattaa olla lukematta ilmotuksia. Kukaan ei käske niitä avaamaan!!

Ja minä voin sanoa että minä en tänne harmaana kirjottele vaan joku muu ja niihin vastaan jos minä osaan!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 18:50 Nti Nokkonen kirjoitti:
No jos sinua häiritsee niin kannattaa olla lukematta ilmotuksia. Kukaan ei käske niitä avaamaan!!

Ja minä voin sanoa että minä en tänne harmaana kirjottele vaan joku muu ja niihin vastaan jos minä osaan!!

Tämä on keskustelupalsta. Edelleen ihmettelen, miten yritykset saavat hakea uusia jälleenmyyjiä imaiseksi tätä kautta. Kannattaisi ostaa rehellisesti mainostila täältä verkkosivuilta.

Uusia jälleenmyyjiä haettaessa kannattaa kertoa rehellisesti, mitä jälleenmyyjän työ tosiasiassa on. Se on mm. esittelytyötä, uusien emäntien ja asiakkaiden hakua, autolla ajoa, esiintymistä vieraille ihmisille, tuotteista kertomista, tuotetietouden jakamista, tuotteiden tilaamista, hakua, pakkaamista, reklamaatioiden ja takuuvaihtojen hoitamista, emännille soittelua, postien ja sähköpostien lähettämistä ja niihin vastaamista, puheluiden hoitamista, omaehtoista kouluttautumista, vaihtojen ja asiakaspalautusten hoitamista jne. jne.

Jm. työ on todellakin TYÖTÄ eikä vain pelkkää hymyilyä ½-1 tunnin esittelyssä. Täällä annetaan aivan liian ruusuinen kuva jm. työstä. Ne, jotka ryhtyvät jälleenmyyjiksi hetken mielijohteesta, tulevat todennäköisesti pettymään karvaasti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 16:38 Kiukkuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 18:50 Nti Nokkonen kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta. Edelleen ihmettelen, miten yritykset saavat hakea uusia jälleenmyyjiä imaiseksi tätä kautta. Kannattaisi ostaa rehellisesti mainostila täältä verkkosivuilta.

Uusia jälleenmyyjiä haettaessa kannattaa kertoa rehellisesti, mitä jälleenmyyjän työ tosiasiassa on. Se on mm. esittelytyötä, uusien emäntien ja asiakkaiden hakua, autolla ajoa, esiintymistä vieraille ihmisille, tuotteista kertomista, tuotetietouden jakamista, tuotteiden tilaamista, hakua, pakkaamista, reklamaatioiden ja takuuvaihtojen hoitamista, emännille soittelua, postien ja sähköpostien lähettämistä ja niihin vastaamista, puheluiden hoitamista, omaehtoista kouluttautumista, vaihtojen ja asiakaspalautusten hoitamista jne. jne.

Jm. työ on todellakin TYÖTÄ eikä vain pelkkää hymyilyä ½-1 tunnin esittelyssä. Täällä annetaan aivan liian ruusuinen kuva jm. työstä. Ne, jotka ryhtyvät jälleenmyyjiksi hetken mielijohteesta, tulevat todennäköisesti pettymään karvaasti.

Samaa sanon minäkin, että jos häiritsee, niin jätä avaamatta. Paljon täällä on kuitenkin näitä kiinnostuneitakin. Ja tiedoksi sinulle - HomCare on firma, joka myy swipeä - ne eivät siis ole kaksi erillistä jälleenmyyntifirmaa.

Ja vielä: ei kotiäideillä ole varaa ostaa täältä mainostilaa. Sillä kotiäitejähän monet näistä jälleenmyyjistä ovat, jotka täällä omaa jälleenmyyntityötään markkinoivat. Ei niiden pitäis ketään haitata ja jos haittaa, niin ei ole pakko avata. Oletko itse jotenkin epäonnistunut jälleenmyyntityössä, kun olet noin katkera???

Minä olen kyllä samaa mieltä kuin keskustelun aloittaja. Alueella pitäisi keskustella perheestä ja työstä, siis kaikkeen siihen liittyvästä.

On ollut pitkiä aikoja, jolloin sivulla ei ole ollut muita aloituksia kuin jälleenmyyntityöhön liittyviä. Tai sitten ne muut aloitukset hukkuvat 20 jälleenmyyjän hankintailmoituksen joukkoon. Olisi sitten vaikka yksi aloitus jälleenmyyjiä, johon saisi sitten jokainen halukas käydä oman ilmoituksensa laittamassa.

Minulla ei ainakaan ole mitään katkeruutta jälleenmyyjiä kohtaan, minulle itselleni se ei ole kuitenkaan työnä tai edes harrastuksena mikään vaihtoehto.

Minua kuitenkin kiinnostaa nimenomaan tämä työn ja perhe-elämän yhdistäminen, muiden ratkaisut ja erilaiset vaihtoehdot, lyhennetyt työviikot, erilaiset alat ja niiden työolosuhteet. Itselläni on kaksi päivähoidossa olevaa ja yksi koululainen, ja teen lyhennettyä työviikkoa työn ollessa varsin vaativaa ja välillä työn ja perhe-elämän yhdistäminen on hankalaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 09:58 poikia3 kirjoitti:
Minä olen kyllä samaa mieltä kuin keskustelun aloittaja. Alueella pitäisi keskustella perheestä ja työstä, siis kaikkeen siihen liittyvästä.

On ollut pitkiä aikoja, jolloin sivulla ei ole ollut muita aloituksia kuin jälleenmyyntityöhön liittyviä. Tai sitten ne muut aloitukset hukkuvat 20 jälleenmyyjän hankintailmoituksen joukkoon. Olisi sitten vaikka yksi aloitus jälleenmyyjiä, johon saisi sitten jokainen halukas käydä oman ilmoituksensa laittamassa.

Minulla ei ainakaan ole mitään katkeruutta jälleenmyyjiä kohtaan, minulle itselleni se ei ole kuitenkaan työnä tai edes harrastuksena mikään vaihtoehto.

Minua kuitenkin kiinnostaa nimenomaan tämä työn ja perhe-elämän yhdistäminen, muiden ratkaisut ja erilaiset vaihtoehdot, lyhennetyt työviikot, erilaiset alat ja niiden työolosuhteet. Itselläni on kaksi päivähoidossa olevaa ja yksi koululainen, ja teen lyhennettyä työviikkoa työn ollessa varsin vaativaa ja välillä työn ja perhe-elämän yhdistäminen on hankalaa.

Työtähän se on jälleenmyyjän työkin siinä missä muutkin. Saa kai siitä keskustella ja antaa muillekin mahdollisuuden lähteä mukaan. Jos ei kiinnosta, niin jättää lukematta. PISTE!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 10:28 Vieras kirjoitti:
\

Työtähän se on jälleenmyyjän työkin siinä missä muutkin. Saa kai siitä keskustella ja antaa muillekin mahdollisuuden lähteä mukaan. Jos ei kiinnosta, niin jättää lukematta. PISTE!

Aivan samaa mieltä!!! :wave:
Itse olen ainakin saanut hyvän lisän näistä omista myynneistäni ja ei ole kiellettyä jos täällä ehdotan muillekkin samaa mahdollisuutta ??!
Koska kaikki me kotiäidit tiedämme ettei nämä meidän tuet nyt niin hirveän isoja ole!!! :whistle:

\

Jälleenmyyntityö on jollekkin jopa päätyö.

Itse olen jälleenmyyjä,en mainosta sitä täällä.Kerran olen kysymykseen vastannut kuka myy ja mitä.

Ymmärrän kyllä joidenkin kiukun.En itsekkään välitä välttämättä edes avata tätä osiota usein kun avautuva sivu täynnä jälleenmyyntiin haluavien myyjien uusien asiakkaiden jne ja konsulttien mainostamista. jne.
<br><br>

Itse olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen itse jälleenmyyjä ja tiedän minkä ainakin meidän tuotteiden myyjien pitäisi tietää, nimittäin tätä kautta rekrytointi ei ole aivan luvallista.
Tätä kautta voi saada kaiken lisäksi aivan p* kan "opettajan" itselleen. nimim. kokemusta omaava :( Helpompi on kaikkien kannalta kun uusia jäseniä hommataan mukaan rehellisesti face to face-tyyliin, eikä anonyymina jostain keskustelu-palstalta.

Minulla on ihan face to face opettaja toisen hommani kautta ja voin sanoa että on paljon paljon kehnompi kun se jonka olen saanut netin välityksellä! Joten tämä asia nyt ei ihan paikkansa pitänyt....
Mutta, sanotaanko että kukin tavallaan! Itse olen ainakin saanut paljon yhteyden ottoja tämän kautta, ihan aloittamista koskien, emännöintiä, tai ihan on tullut suoraa tilauksia! ;)
En ole kokenut tätä turhaksi, kannattaa kokeilla ennekö mollaa...... :flower:

Minä olen samaa mieltä kuin ap. Perustakaa myyntitykit itsellenne oma palsta tai ryhmä. On todella rasittavaa, kun täällä ei saa keskustelua itse aiheesta avattua mitenkään, ilman että joku tyrkyttää niitä huulipuniaan, saippuoitaan, huippuihanaa työtään tai whatever.

Tai kertoo tiukkaan ja lapselliseen tapaan, kuinka jm-työ on oikeaa työtä, mutta kuitenkin ollaan kotiäitejä, joilla ei ole varaa siihen eikä tähän, plaa plaa plaa :kieh:

Ottakaa edes yksi ketju omaksenne, älkääkä puuttuko joka keskusteluun.

Yhteistyössä