O
oikeus ja kohtuus
Vieras
Lainhuudata tonttinne uudelleen omiin nimiisi ettet joudu mahdollisessa erossa antamaan talosta puolia vaimollesi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 12:21 Jake kirjoitti:Kiitoksia kaikille vastanneille :wave:
Päivä kerrallaan elellään, vaikka aika ajoin ahdistaa niin jotenkin tuntuu ettei toi arki yhtään hullumpaa ole. Vaimon kanssa tullaan hyvin juttuun kaikesta huolimatta. Pitää vaan yrittää jaksaa.
Olen tehnyt selväksi etten toista kertaa katsele. Se on saman tien loppu, asiaa sen kummemmin miettimättä.
Alkoi tosissaan naurattaa toi kommentti eukoksi kutsumisesta, ja siitä kuinka ko. henkilö pettäisi saman tien jos hänestä käytettäisiin kyseistä nimitystäTaitaa olla vielä tytöllä paljon oppimista elämästä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:58 Vieras kirjoitti:Mä olen samaa mieltä sanasta "eukko"!! En kuuntelis ja täytyypi sanoa Jake: Taitaa olla vaimollas paljon oppimista elämästä! Jospa pettikin juuri siksi?? Pointsit vaimolle! Sinuna olisin hiljaa, jospa se olikin vaimosi kirjottama?
Jeps,Jake.Oon samaa mieltä ukkokultani kanssa että jos tommosesta eukottelusta vetää herneen nenään,niin on tosiaan vielä paljon oppimista.Sehän tosiaan riippuu ihan siitä missäpäin suomea asuu,kuinka puhutaan.Noo,älä välitä jos joku herkkis,masennukses pyörivä akka hikeentyy yhdestä sanasta,eikä ollenkaan pääse asian ytimeen.Meitä kun on niin moneen junaan.Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:17 Jake kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:58 Vieras kirjoitti:Mä olen samaa mieltä sanasta "eukko"!! En kuuntelis ja täytyypi sanoa Jake: Taitaa olla vaimollas paljon oppimista elämästä! Jospa pettikin juuri siksi?? Pointsit vaimolle! Sinuna olisin hiljaa, jospa se olikin vaimosi kirjottama?
Mikä ihmeen haloo siitä eukko-sanan käytöstä nyt nousee. Ihan normi sana, sen kummempi kuin täällä naisten käyttämät ukko- tai äijä-sanat. Tuskin kukaan mies hermostuu, jos häntä noin kutsutaan.
Ja ei todellakaan ole syynä vaimon reissuihin tuo. Kyllä on tapana mulla häntä ihan nimellä kutsua sen sijaan että eukkoa huutelisin. Kolmannessa persoonassa sujuu luontevammin, eikä ole missään muodossa halventava nimitys!!
Joku roti sentäs. Rupee nyt kiinnittää huomio aivan toisarvoiseen seikkaan.