Jälleen: Se olin sitten minä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeistä kertaan kauppaan nuorimman kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
No, se olin sit minä joka koitti kävellä mahdollisimman kaukana pojistaan, kun nämä laulaa luikauttelivat iloisesti kävellessään jotain juutuupin "huumori"laulupätkää...
"saa perheellinen piparia kerran vuodessa" :whistle:

:D :D :D Nyt repes!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ja se olin minä, joka eilen punastelin kirjastossa, kun 6 v poikani huusi vessassa kirosanoja TODELLA kovalla äänellä ihan huvikseen. Yksi mummeli oli upea, sanoi, että ei se mitään. Yksi pappa pyöritteli päätään. Ja minua hävetti!

Ja se olin minä, joka jätsikioskilla ostin vain itselleni ja muille lapsille jätskit, kiroileva poika sai jäädä rangaistukseksi ilman!

Syytä oli hävetäkin, lapset ei saa kiroilla. Anteeks, oon tosikko tässä asiassa.

Olen tässäkin suhteessa ihan täysi hulttioäiti. Olen sanonut lapsille kokeiluvaiheessa, että jos on pakko kokeilla, niin huutakoon pönttöön. Vetäköön vessan ja se on sitten päästy kokeilemaan kiroilemista. Eikä siinä sen enempää ihmeellisyyksiä löydy, niin eipähän tarvitse kirota muualla. Ja ovat huutaneet pönttöön. Se on jäänyt sitten siihen. Parempi kai siis, että vessassa huusi omassa rauhassa, vaikkakin kovaan ääneen, kuin julkisessa tilassa. Varmasti on nimimerkkiä "minä" hävettänyt, mutta ei minulla ole halua alkaa häntä sättimään ja käskemään hävetä.

Meillä ongelma tuli eskarista. Kotona ei kiroilla, itsekin olen tosikko tässä suhteessa. En kai muuten olisi punastellut kirjastossa eilen! Mutta minkäs teet, kaikkeni olen kokeillut, jätkälle kiroilu on nyt uusi hauska juttu. Ei auta olla huomaamatta, ei ole auttanut jäähyt ja rangaistukset. Olen antanut yhden sallitun kirosanan "saateri", siitä on ollut pikkuisen helpotusta, mutta ei ratkaisua ongelmaan.

Mutta periksi en anna, kiroilun kitken tavalla tai toisella!

Yhteistyössä