Jälleen: Se olin sitten minä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viimeistä kertaan kauppaan nuorimman kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viimeistä kertaan kauppaan nuorimman kanssa

Vieras
S-marketissa eilen, jolla oli mukana kaksi poikaa. Se joista pienempi liukui pitkin apteekkia, lärppi kaikkea, oli koko ajan äänessä, jäi maahan kiukuttelemaan, kun äiti ei ostanut jäätelöä. Minä olin se, joka rahaasi kainalossa ja korkkareissaan rimpuilevan ja kiljuvan pennun autoon. Sai kovin vaivoin tungettua kaikki raajat auton sisään ja jonka poika päätti karata jatkuvasti vöistä. Rajun näköistä touhua, rujoa suorastaan, ei sisältänyt kuitenkaan repimistä, riuhtomista, lyömistä, tukistamista, tönimistä, karjumista, suoranaista väkivaltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kiitos.

Miten ne kaikki raajat saa autoon ja vyöt kiinni ilman karjumista tai väkivaltaa? :saint: :D

Otin pojan kainaloon, niin, että kädet oli lukittuna. Sitten muilutin sen sisään. Sitä ennen heitin apteekkiostokset autoon reilulla käden liikkeellä melkoisen kaukaa, hyvä minä! Sitten vyöt kiinni ja toistoa, kunnes poika oli suunnilleen suorassa. Kyllä se neljännellä kerralla jo pysyi kiinni, kun ei saanutkaan enää vyötä irti... Pistetään väsymyksen piikkiin. Kyllä se huusi vielä takapenkiltä
"Mä en ole sun kamu enää. HYVÄSTI."

Meillä likka ei halunnut lähteä huvipuistosta vaan rimpuli kun isänsä yritti laittaa lasta autoon. Muksu pääsi sitten sen verran heilumaan, että löi otsansa auton oveen.
Siitä tuli reissu ensiapuun, että saatiin otsanahka liimattua kasaan, ihan pieni haava, mutta vuotaahan se.
Kyllä likka muisti hetken aikaa, ettei autoon mennessä kannata riuhtoa, mutta kova oli koulu :(

Ja se olin minä, joka eilen punastelin kirjastossa, kun 6 v poikani huusi vessassa kirosanoja TODELLA kovalla äänellä ihan huvikseen. Yksi mummeli oli upea, sanoi, että ei se mitään. Yksi pappa pyöritteli päätään. Ja minua hävetti!

Ja se olin minä, joka jätsikioskilla ostin vain itselleni ja muille lapsille jätskit, kiroileva poika sai jäädä rangaistukseksi ilman!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kiitos.

Miten ne kaikki raajat saa autoon ja vyöt kiinni ilman karjumista tai väkivaltaa? :saint: :D

Otin pojan kainaloon, niin, että kädet oli lukittuna. Sitten muilutin sen sisään. Sitä ennen heitin apteekkiostokset autoon reilulla käden liikkeellä melkoisen kaukaa, hyvä minä! Sitten vyöt kiinni ja toistoa, kunnes poika oli suunnilleen suorassa. Kyllä se neljännellä kerralla jo pysyi kiinni, kun ei saanutkaan enää vyötä irti... Pistetään väsymyksen piikkiin. Kyllä se huusi vielä takapenkiltä
"Mä en ole sun kamu enää. HYVÄSTI."

Kiitos! En ole nimittäin itse koskaan onnistunut tuossa. Toisaalta, autoni on sitä kokoluokkaa, että siellä voi harrastaa hippa-leikkiä koko päivän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Ja mummot voivottelee vieressä että on huono äiti kun ei osaa lastaan pitää ruodussa :P

Juu, siellä oli vanha pariskunta punaisessa pakettiautossa. Kun ensimmäisen virheellisen yritelmän jälkeen sain toisella yrittämällä pojan sisään ja lapsilukot päälle, niin huomasin kääntyessäni pariskunnan tyrmistyneet ilmeet. Noh, tulipahan tarjottua sirkushuveja ilmaiseksi. :D

Voi, voi... Olisipa auto... Yrittäkää roudata sitä kiljuvaa lasta kaksi kilometriä kaupasta kotiin kainalossa ja samalla toisella kädellä ohjata rattaita joissa pikkuveli hieman hämmentyneenä katselee isosiskon uhmaa.... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ja se olin minä, joka eilen punastelin kirjastossa, kun 6 v poikani huusi vessassa kirosanoja TODELLA kovalla äänellä ihan huvikseen. Yksi mummeli oli upea, sanoi, että ei se mitään. Yksi pappa pyöritteli päätään. Ja minua hävetti!

Ja se olin minä, joka jätsikioskilla ostin vain itselleni ja muille lapsille jätskit, kiroileva poika sai jäädä rangaistukseksi ilman!

Syytä oli hävetäkin, lapset ei saa kiroilla. Anteeks, oon tosikko tässä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Miten sen estää ettei lapsi kiroile? Siis kotona jos ei "opeteta" vaan sitten oppii viisaammiltaan niin teipataanko sitten lapsen suu kiinni jeesusteipillä? :xmas:

Vaikka sitten sillä teipillä!!! :D

Niin mä mietin tota kans.... Meidän kolmevuotias sanoo välillä "peekele". Ei käytetä sanaa kotona, korkeintaan saatan sanoa "voi vitsi"... Joltain tarhakaverilta epäilemättä jäänyt. Asiasta on tytölle puhuttu ja kun se välillä kuitenkin lipsahtaa saa ensin varoituksen ja sitten jäähylle (sama jos kutsuu jotakuta tyhmäksi). Mutta ei näissä oikein sen enempää voi tehdä kun aina ei auta se oma esimerkkikään! :(

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Syytä oli hävetäkin, lapset ei saa kiroilla. Anteeks, oon tosikko tässä asiassa.

Olen tässäkin suhteessa ihan täysi hulttioäiti. Olen sanonut lapsille kokeiluvaiheessa, että jos on pakko kokeilla, niin huutakoon pönttöön. Vetäköön vessan ja se on sitten päästy kokeilemaan kiroilemista. Eikä siinä sen enempää ihmeellisyyksiä löydy, niin eipähän tarvitse kirota muualla. Ja ovat huutaneet pönttöön. Se on jäänyt sitten siihen. Parempi kai siis, että vessassa huusi omassa rauhassa, vaikkakin kovaan ääneen, kuin julkisessa tilassa. Varmasti on nimimerkkiä "minä" hävettänyt, mutta ei minulla ole halua alkaa häntä sättimään ja käskemään hävetä.

näin myös meillä tehty muutaman kerran ja ai eittä mulla vitut***** ne ihmiset jotka töllää ja supattelee sitten siellä kaupassa!!!!Niillei varmaan oo vittu itellä lapsia tai sitte ne lapset ei oo ainakaan ikinä käyny kaupasssa!!!!

Yhteistyössä