Jalkojen ruskettumisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pt

Vieras
Eli siis, ruskettuuko teillä jalat, sääret ja reidet samaan tahtiin muun kropan kans? Ku mulla jää jalat aina ihan melkeen valkoseksi vaikka muuten ois kiva väri ihossa, ihan sama mitenpäin on, makaa tai istuu, nii ei rusketu...

ei rusketu... ja muutenki suorastaan vituttaa kun en pahemmin rusketu. ukko on ruskee heti kun aurinkoon hiukanki vilkasee ja ite sitten en rusketu millään! nyt varsinkin kun oon viimesilläni niin näytän isolta valkoselta valaalta... PRKL.

ei jalat rusketu millään!!?? oon laittanu jopa sävyttävää rasvaa(mikä tehoaa hyvin yläkroppaan)mutta jalkoihin ei millään,johonki kohtaan jää vaan läntti!!! miksiköhän? oon nyt aatellu satsata solaruimiin(mitenkä lie kirjotetaan) niin katotaan auttaako sekään

täytyy alkaa oottaa, että valkoiset kintut on kuuminta hottia nii ollaan kaikki sitten muodin edellä kävijöitä... ne ketkä ruskettuvat helposti saavat vuorostaan kärvistellä...

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kyllä vaan.

Mutta, höm... ehkä ihonkuorinnasta olisi apua? Mä hinkkaan itseni jokatoinen päivä karhealla harjalla... ei ole säärissä kuivaa ihoa.

Mulla on iho kuin vauvan peppu vaan silti ei tartu, kiva olla päivettynyt ylhäältä ja broileri alhaalta.

Yhteistyössä