jälkivuoto haju..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dina

Vieras
Onko teillä muilla haissut jälkivuoto pahalle?
Rupeaa kuukausi olemaan synnytyksestä, ja tuntuu että tuo alapää haisee kun rotansyötti..Kauankohan kestää?Ja onko ihan normaalia?Laitokselta lähtiessä sain antibiootit kohtutulehdukseen, mutta luulisi sen jo olevan ohi, vai voiko se olla niin ettei sitä huomaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Mulla nyt neljäs viikko menossa eikä kyllä millekään haise. Olisko hiivatulehdusta tai jotain bakteeritulehdusta emättimessä?

Hiiva EI haise.

Lääkäriin, niin ei tarvi täällä kysellä. Paha haju noin kauan kestäneenä on hyvä syy tarkistuttaa onko kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mun muistaakseni mulle sanottiin, että jos vuoto alkaa haisemaan, pitää ottaa sinne yhteyttä, voi olla joku tulehdus.

Samoin sanottiin mulle. Ei mulla haissu, kun puhtaudesta pidin huolta ja vaihdoin sidettä riittävän tiheesti. Menisin lääkäriin, jos hajuja olis riittävästä hygieniasta huolimatta. Toivottavasti ei o mitään vakavaa.

Haiseeko "silliltä"? jos joo, se meinaa epäspesifiä bakteeritulehdusta ja tarttee paikallishoidon lääkärin määräämänä. Muutoinkin - hakeudu ihmeessä lääkäriin, jälkivuodon ei kuulu haista!

Yhteistyössä