Jälkivaivoista - ällöttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piereskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piereskelijä

Vieras
Mites teillä muilla on ollut synnytyksen jälkeen, kun mulla noi peräpukamat sitten tietty synnytyksen jälkeen tuli "esiin", ja nyt on alkaneet sellaiset vaivat, että pierut tahtoo päästä itekseen ilmoille vaikka kuinka pidättäis ja sitten yks tosi ällö juttu, että tuolta peräpäästä joskus tuntuu valuvan jotain limamaista, se tuntuu kävellessä TODELLA epämiellyttävältä. Tekis mieli mennä samantien alapesulle. Olen yrittänyt jumpata lantionpohjalihaksia, mutta en oikein tahdo saada tuntumaa niihin, vaatii todella paljon keskittymistä ja hengityksen pidättämistä (mitä laitoksella just varoitettiin että ei saa tehdä..). Instrustako sai jotain vaginakuulia joilla voi jumpata noita lihaksia, miten niitä käytetään? Onkohan toi liman valuminen vaarallista, tuleeko se niistä pukamista? Mulla on neuvola vauvan kanssa ihan lähiaikoina mutta jotenkin en ihan näin yksityiskohtaisesti kehtaa näistä puhua...

Instrusta saa kuulemma noita kuulia ja apteekista voi myös löytyä.

En osaa auttaa sua sen enempää kuin että puhu ihmeessä ihan avoimesti siellä neuvolassa. Ne on siellä tottuneet kuulemaan kaikenlaista. Helpottaa kun saa tietää mistä johtuu ja mikä auttaa.

En mäkään osaa sen enempää auttaa, kuin että noita geishakuulia kannattaa käydä kattomassa seksikaupasta, koska tuote on sama, seksikaupoissa vaan paremmat, isommat valikoimat ja hinta on moninkerroin pienempi!! Jos vaan pokka pitää, niin kannattaa, tämän vinkin antoi mulle alan asiantuntija!

Ja tosiaan juttele vaan siellä neuvolassa. Mäkin kävin lääkärin puheilla peräpukamien takia, ja hitsin noloa se oli, mutta ei lääkäri kyllä yhtään vähää kiusaantunut. Ne on tosiaan tottunu puhumaan näistä jutuista!
Rohkeasti vaan! Inhottavia vaivoja ovat kyllä!!

Yhteistyössä