?
Kuka seuraa tuota uruguay-korea peliä? Oliko se tilanne aika alussa jo 1-1 ja nyt 1-0? vai näinkö väärin...
Olin just etsimässä tätä ketjua sanoakseni samaa. Mahtava maali!Alkuperäinen kirjoittaja muuli:2-1, tosi komee maali.
Mun tärkein peli tulee jo tänä iltana. Toivottavasti hymyilyttää vielä yölläkin, kun kömmin nukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Odotan huomista niin innoissani, että vaikea edes keskittyä tämän päivän peleihin.
Kumpaa kannustat voittoon?Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Mun tärkein peli tulee jo tänä iltana. Toivottavasti hymyilyttää vielä yölläkin, kun kömmin nukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Odotan huomista niin innoissani, että vaikea edes keskittyä tämän päivän peleihin.
Usa on hyvä joukkue.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Mun tärkein peli tulee jo tänä iltana. Toivottavasti hymyilyttää vielä yölläkin, kun kömmin nukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Odotan huomista niin innoissani, että vaikea edes keskittyä tämän päivän peleihin.
Arvasinkin, että odotat tuota. Piti heti tutkia, mitkä pelit huomenna pelataan, kun sanoit huomista odottavasi. Kiinnostava on tuokin, kumpiko inhokeistani menee jatkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Saksa - Englanti -peliä odotan enemmän kuin mitään.
Juu, kyllä omia suosikkeja on kovalla kädellä karsiutunut heti alussa pois minullakin. Noh, sen mielenkiintoisempaa tiedossa! Toivottavasti.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Ghana on minun suosikkini. Etelä-Afrikka oli ykkössuosikkini, mutta nyt täytyy tyytyä Ghanaan...
Hyvä Uruguay! Toivotaan Ghanan voittoa!Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Jee, jee Uruguay voitti .
Illalla Ghana voittaa =) .
En tiedä! Tavallaan sydämeni sykkii Englannille. Opiskelenhan brittiläisessä yliopistossakin ja olen omistanut jo 21 vuotta heidän kielelleen. Järkiperäisesti arvelen Saksalla olevan parempi joukkue, parempi motivaatio ja tekniikka. Sukutaustasta johtuen Saksaa kannattaisi kannustaa. Noh, se nähdään huomenna kuka voittaa! Kumpikaan ei ole pettymys!Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Kumman toivot menevän jatkoon, Saksan vai Englannin?
Minä taas Ghanan, jotta edes yksi afrikkalainen joukkue olisi edelleen mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Toivon USA:n voittavan ihan vaan siksi, että useammat jenkit siirtyisivät siitä kainalopallosta oikeaan jalkapalloon.
Samoin. Ärsyttävän lähelle jäi monen joukkueen jatkopaikka. Ghana on nyt tämän Afrikka-hullun viimeinen toivo...Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Minä taas Ghanan, jotta edes yksi afrikkalainen joukkue olisi edelleen mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Toivon USA:n voittavan ihan vaan siksi, että useammat jenkit siirtyisivät siitä kainalopallosta oikeaan jalkapalloon.