jalkapallo

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Odotan huomista niin innoissani, että vaikea edes keskittyä tämän päivän peleihin.
Mun tärkein peli tulee jo tänä iltana. :) Toivottavasti hymyilyttää vielä yölläkin, kun kömmin nukkumaan...
Kumpaa kannustat voittoon?
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Ghana on minun suosikkini. :) Etelä-Afrikka oli ykkössuosikkini, mutta nyt täytyy tyytyä Ghanaan...
Juu, kyllä omia suosikkeja on kovalla kädellä karsiutunut heti alussa pois minullakin. Noh, sen mielenkiintoisempaa tiedossa! Toivottavasti.
 
PsychoKiller
Ah, Uruguay on mun rakkauslapsi jalkapallossa! (Siis toki Suomen jälkeen.)

Huomenna asuinmaani pelonsekaista sekoamista havaittavaissa. Toivottavasti enkut jatkaa. Haluan kokea tätä MM-huumaa vielä ainakin seuraavaan peliin asti.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Kumman toivot menevän jatkoon, Saksan vai Englannin?
En tiedä! Tavallaan sydämeni sykkii Englannille. Opiskelenhan brittiläisessä yliopistossakin ja olen omistanut jo 21 vuotta heidän kielelleen. Järkiperäisesti arvelen Saksalla olevan parempi joukkue, parempi motivaatio ja tekniikka. Sukutaustasta johtuen Saksaa kannattaisi kannustaa. Noh, se nähdään huomenna kuka voittaa! Kumpikaan ei ole pettymys!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Toivon USA:n voittavan ihan vaan siksi, että useammat jenkit siirtyisivät siitä kainalopallosta oikeaan jalkapalloon.
Minä taas Ghanan, jotta edes yksi afrikkalainen joukkue olisi edelleen mukana.
Samoin. Ärsyttävän lähelle jäi monen joukkueen jatkopaikka. Ghana on nyt tämän Afrikka-hullun viimeinen toivo...

 

Yhteistyössä