Jalat pinnojen välissä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jalka mahtuu sinne väliin, eikö ole liian harvassa pinnat? Tai sit pitäs olla niin harvat, ettei ole vaaraa, vaikka jalka sinne sujahtaiskin. Oppii silloin tosiaan saamaan itse pois raajansa.
 
Hyvin lapsi on nukkunut vaikka on jalka joskus pinnan välistä töröttänyt, äkkiä oppi ottamaan pois.
Pinnasuojan pujottelin pinnojen väliin parin puolan taakse ja parin etupuolelle jne. Saa sieltäkin laitettua yläpuolelta jos huvittaa mutta ei ole nähtävästi huvittanut kun jalka jäisi sen verran ylemmäs.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Jos jalka mahtuu sinne väliin, eikö ole liian harvassa pinnat? Tai sit pitäs olla niin harvat, ettei ole vaaraa, vaikka jalka sinne sujahtaiskin. Oppii silloin tosiaan saamaan itse pois raajansa.

Standardi pinnasängyn pinnojen väliin mahtuu hyvin vauvan/taaperon jalka, niinkuin vastauksista huomaat. :D
 

Yhteistyössä