M
"murunmami"
Vieras
Hei kertokee tälle neuvottomalle että miten saan reilu 1vn nukkumaan omaan sänkyynsä?
Tähän asti nukkunut vieressä mutta nyt kun imetyskin on jo tovi sitten lopetettu niin voisi olla aika neidin nukkua omassaan..
Pari viikkoa on tässä menny ihan ok, pinnis on oman sänkyni vieressä ja yöllä laitan kättä pinnojen välistä jos itkua ja rauhoittuu sillä, mutta nyt on kai sitten joku takauma vaihe tullut kun ei millään rauhoitu!
ei auta silittely eikä hyssyttely, ei laulelu ei taputus, ei mikään! Ainut millä hiljenee on syli mutta kun sylistä sitten koettaa laittaa takasin sänkyyn niin huuto onkin kahta kauheampi! Ja huudatustakaan ei taideta enää nykysellään suositella.. mutta mitäs sitten?? alkaa olla voimat vähissä!
Tähän asti nukkunut vieressä mutta nyt kun imetyskin on jo tovi sitten lopetettu niin voisi olla aika neidin nukkua omassaan..
Pari viikkoa on tässä menny ihan ok, pinnis on oman sänkyni vieressä ja yöllä laitan kättä pinnojen välistä jos itkua ja rauhoittuu sillä, mutta nyt on kai sitten joku takauma vaihe tullut kun ei millään rauhoitu!
ei auta silittely eikä hyssyttely, ei laulelu ei taputus, ei mikään! Ainut millä hiljenee on syli mutta kun sylistä sitten koettaa laittaa takasin sänkyyn niin huuto onkin kahta kauheampi! Ja huudatustakaan ei taideta enää nykysellään suositella.. mutta mitäs sitten?? alkaa olla voimat vähissä!