Jalan puutuminen

Onko mahdollista, että synnytyksessä annettu epiduraalipuudutus olisi mennyt jollain tapaa myös jalan hermoon ja nyt vielä 10kk jälkeenkin vaikuttaisi? Silloin kun minulle annettiin puudutus, nukahdin oikealle kyljelleni tunniksi, jona aikana oikea jalkani puutui kokonaan, enkä pystynyt esim. liikuttamaan sitä ollenkaan vasta kuin n. 30min. synnytyksen jälkeen. Nyt aina kun nukun oikealla kyljellä, oikeanpuoleinen lonkka puutuu milloin lievemmin, milloin pahemmin. Olen sitten fiksussa päässäni miettinyt josko oireet voisivat olla peräisin tuosta puudutteesta. Jos näin on, haluaisin vaihtoehtovinkkejä seuraavaa synnytystä ajatellen :)
 
Heip.

Kannattaa puhua lääkärille tosta, mutta todennäköisempää ois, että kun lantionseudun luut on löystyneet, niin joku hermo on jäänyt johonkin pinteeseen.. Itselläni tunnotomuuden syynä tämä, ja samoin syvä haava, josta katkennut hermo, ja viereinen alue pinnasta puutunut.. :)
 
äiti3x
itelllä puutuu vasen lonkka jos nukun pitemmän aikaa samala kylellä uskon, että synnytys vain on "löysännyt" paikkoja, mutta voithan kysyä esim. nla:ssa kun käyt voiko olla mahdollisesti epiduraalista.
 
Kiitos vastauksista! Aion ottaa asian esille seuraavalla neuvola/lääkärikäynnillä, kun en vielä tähän mennessä ole koskaan muistanut... "Minä" taisi kysyä että mihin kohtaan epiduraali laitettiin, ja ihan sinne "normaaliin" paikkaan, eli alaselkään.
 

Yhteistyössä