S
superäitikö??
Vieras
Äidillä on 3 lasta pienillä ikäeroilla. Äiti on kotona kun isä tekee ympäri kellon työpäiviä. Koti on AINA siisti, kaikki tiptop. Ruoka on AINA itse tehtyä ja ravitsemussuositusten mukaista. Perheen aikataulu on AINA sama, mukailee päiväkodin aikataulua. Päiväunet nukutaan klo12-15 ja sinä aikana perheeseen ei oteta vieraita vastaan, ei koskaan. Samoin lapset menevät AINA nukkumaan klo20 ja perhe pitää AINA huolen, että lähtee kylästä niin ajoissa että tämä toteutuu sekä jos heillä on vieraita niin heidän pitää AINA lähteä tähän kellonaikaan mennessä, yövieraita lukuunottamatta. Lapset ulkoilutetaan joka päivä kaksi kertaa ja äiti käyttää AINA kestovaippoja. Lapset eivät oo koskaan saaneet karkkia vaikka vanhin menee kohta eskariin, ja muutenkin ruoka on AINA terveellistä.
Perheessä on myös runsaasti kotieläimiä, mm koiria ja hevosia ja tämä äiti hoitaa nämäkin AINA tunnollisesti ja hyvin.Samoin puutarhan joka on iso.
Äiti teki kaiken edellämainitun myös aikana, jolloin heillä oli vauva, joka heräili koko yön 20min välein ja vauvan lisäksi oli isompi sisarus joka heräsi aamulla klo6.(tosin äiti myöntää ettei muista ko ajasta juurikaan mitään).
Itse täytyy nostaa hattua ko äidille (joka on oikeasti olemassa), koska minä en jaksaisi elämää, jossa ei jäisi yhtäkään hetkeä itselle, ei yhtäkään hetkeä vain istua ja olla, ei yhtäkään iltaa, jona tekisi jotain omaa juttua. Ko äiti ei ole vajaa 6 vuoteen ollut kertaakaan missään ilman lapsia, ellei lasketa kaupassa ja synnyttämässä käymistä. Synnäriltäkin hän tuli pois "etuajassa", jo seuraavana päivänä, kotiin.
Ja kaikki tämä ei tapahdu olosuhteiden pakosta vaan äidin omasta halusta.
Tarkoitus ei oo nyt sitte mollata ko äitiä mitenkää vaan mietin vaan, että onko muitaki samanlaisia...?
Perheessä on myös runsaasti kotieläimiä, mm koiria ja hevosia ja tämä äiti hoitaa nämäkin AINA tunnollisesti ja hyvin.Samoin puutarhan joka on iso.
Äiti teki kaiken edellämainitun myös aikana, jolloin heillä oli vauva, joka heräili koko yön 20min välein ja vauvan lisäksi oli isompi sisarus joka heräsi aamulla klo6.(tosin äiti myöntää ettei muista ko ajasta juurikaan mitään).
Itse täytyy nostaa hattua ko äidille (joka on oikeasti olemassa), koska minä en jaksaisi elämää, jossa ei jäisi yhtäkään hetkeä itselle, ei yhtäkään hetkeä vain istua ja olla, ei yhtäkään iltaa, jona tekisi jotain omaa juttua. Ko äiti ei ole vajaa 6 vuoteen ollut kertaakaan missään ilman lapsia, ellei lasketa kaupassa ja synnyttämässä käymistä. Synnäriltäkin hän tuli pois "etuajassa", jo seuraavana päivänä, kotiin.
Ja kaikki tämä ei tapahdu olosuhteiden pakosta vaan äidin omasta halusta.
Tarkoitus ei oo nyt sitte mollata ko äitiä mitenkää vaan mietin vaan, että onko muitaki samanlaisia...?