Jaksaisitko elää ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kyllä mulla ainakin se jossain kohtaa alkaa kiristämään hermoja.

Jep, mä oon meillä se, joka kiukuttelee turhasta ja hermoilee, kun en oo saanu :D Seksi on aina ollut mulle kamalan tärkeää ja kauhulla ajattelen, että jos tämä tästä vielä vähenee... jos se nyt voi paljon vähentyä.

ihan kun mun näppiksestä :(
meillä n.kerran viikossa mies lämpenee ja me haluisin vaikka monta kertaa päivässä, kyl se syö, syö hermoja

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Ja sinkkuna mulla oli paljon enemmän seksiä kun nyt :D Ja oon kokeilunhaluinen ja tykkään kaikesta uudesta, mutta mies ei vaan kiinnostu. Samat asennot ja sama 5min, joka kerta :|

No minkä takia mies ei halua?

Ei jaksa, ei huvita... tuntuu kuluttavan iltansa mieluummin pleikkarin edessä :|

Osaan kyl elää ja yksin vähän niinku "joutuukin" elämään. En jaksa mitään satunnaisiakaan säätöjä enkä osa-aikaromansseja enää. Ei sellaisesta saa mitään kiksejä.

Kyllähän sitä joutuu toteamaan että haluja olisi vaikka millä mitalla mutta hoituu ne yksinkin.. Seksi on ihana asia mutta elämässä on niin paljon muutakin hienoa. Luovana ihmisenä saan orgasmeja myös muilla aisteilla. Miulla seksiin verrattava kliimaksi saattaa tulla esim. musiikista tai kuvataiteesta. Kaikki on siten miten itse kokee.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kyllä mulla ainakin se jossain kohtaa alkaa kiristämään hermoja.

Jep, mä oon meillä se, joka kiukuttelee turhasta ja hermoilee, kun en oo saanu :D Seksi on aina ollut mulle kamalan tärkeää ja kauhulla ajattelen, että jos tämä tästä vielä vähenee... jos se nyt voi paljon vähentyä.

ihan kun mun näppiksestä :(
meillä n.kerran viikossa mies lämpenee ja me haluisin vaikka monta kertaa päivässä, kyl se syö, syö hermoja

Edellisen miehen kanssa seurustelin lähes 4-vuotta ja mä en muista oltiinko me päivääkään ilman seksiä, paitsi silloin kun oltiin kipeinä... usein montakin kertaa. Siinä ajassa ehti jo tottua tuollaiseen ja nyt on vaikea olla lähes ilman... enkä haluakaan olla.

Sinkkuna seksin saannin kanssa oli niin ja näin. Harvempaa kuin parisuhteessa ja senkin takia olen enemmän parisuhdeihminen. Alan ollan levoton ja kireä, jos en ole ns. saanut tätä mielestäni jokaiselle tarpeellista helpotusta ja rentouttavaa asiaa. jep-jep... Onneksi parisuhteissa toinen osapuoli on ollut samalla aaltopituudella ja kuinka usein eli melkosen usein.

Yhteistyössä