Jaksaisitko elää ilman seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Me ollaan tässä muutaman vuoden ajan harrastettu seksiä kerran parissa kuukaudessa ja se on aina semmonen 5min pikainen. Mä en jaksa enää, mä rakastan seksiä ja haluaisin vaikka joka ilta... paljon vähempikin kyllä riittäisi :D Eilen vaan tulin sitten miehelle sanoneeksi, että me vielä erotaan huonon seksi-elämän takia, mä en halua elää ilman. Tuntuu vaan niin typerältä pian neljän lapsen äitinä miettiä eroa siksi, että seksiä ei ole, vaikka kaikki muu on aikalailla hyvin (tietysti tuo seksittömyys tekee riitoja).

Hmmm. En jaksais. Vaikka välillä on pitkiä "kuivia kausia" ihan minun haluttomuudesta johtuen, aina ne halut palaa. Ja usein rytinällä. En vois kuvitella seksittömyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kaikki on muuten loistavasti niin varmaan jaksaisinkin. Eihän sitä yksinkään tarvitse ilman olla.

Eli eläisin parisuhteessa ja pelkästään itse tyydyttäisin itseni?!! Ei mun mielestä voi millään verrata seksiin miehen kanssa, enkä olisi tyytyväinen...

En jaksaisi. Enkä tyytyisi pelkkään oman käden oikeuteenkaan. Mun on pakko saada säännöllisin väliajoin. Poikkeustapauksessa kestäisin jonkin mittaisen tauon, mutta missään nimessä en esim. parisuhteeseen jäisi ilman seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kyllä mulla ainakin se jossain kohtaa alkaa kiristämään hermoja.

Jep, mä oon meillä se, joka kiukuttelee turhasta ja hermoilee, kun en oo saanu :D Seksi on aina ollut mulle kamalan tärkeää ja kauhulla ajattelen, että jos tämä tästä vielä vähenee... jos se nyt voi paljon vähentyä.

Joo koko ajan jaksan.. seksiä ehkä kerran parissa tai kolmessa kuukaudessa. Seksi on niin laadutonta että mieluummin on ilman... Tietty pitää koittaa olla ajattelematta että ruoho vois hyvinkin olla vihreämpää aidan toisella puolella :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kaikki on muuten loistavasti niin varmaan jaksaisinkin. Eihän sitä yksinkään tarvitse ilman olla.

Eli eläisin parisuhteessa ja pelkästään itse tyydyttäisin itseni?!! Ei mun mielestä voi millään verrata seksiin miehen kanssa, enkä olisi tyytyväinen...

Jos mun mieheltä menisi täysin kiinnostus seksiin, niin totuttelisin asiaan. Jos muuten tilanne pysyisi samana ja olisi hyvä yhteys henkisellä tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kyllä mulla ainakin se jossain kohtaa alkaa kiristämään hermoja.

Jep, mä oon meillä se, joka kiukuttelee turhasta ja hermoilee, kun en oo saanu :D Seksi on aina ollut mulle kamalan tärkeää ja kauhulla ajattelen, että jos tämä tästä vielä vähenee... jos se nyt voi paljon vähentyä.

No mä jaksan olla pitkiäkin aikoja ilman, mut kyllä jossain vaiheessa alkaa otsasuoni sykkiä :kieh:

Ja sinkkuna mulla oli paljon enemmän seksiä kun nyt :D Ja oon kokeilunhaluinen ja tykkään kaikesta uudesta, mutta mies ei vaan kiinnostu. Samat asennot ja sama 5min, joka kerta :|

Ja sinkkuna mulla oli paljon enemmän seksiä kun nyt :D Ja oon kokeilunhaluinen ja tykkään kaikesta uudesta, mutta mies ei vaan kiinnostu. Samat asennot ja sama 5min, joka kerta :|

No minkä takia mies ei halua?

jaksan. inhoan seksiä. sitä on meillä harrastettu viime aikoina vain lapsenteko tarkoituksessa ja miehen epäonneksi molemmat lapset tärpänneet heti, ja yksi kerta riitti. :/

Yhteistyössä