Jäken viikonloppupino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaja

Vieras
Viikko lähenee loppua. Onkos maailmaa mullistavia suunnitelmia? :D
Onks mitään "menoo" luvassa??

Mietin tuossa noitten miittareitten sisältöä. Viimeks se oli tosiaan kovin suklainen. Ei ehkä meikäläisen linjoille parasta mahdollista :laugh: Me tuodaankin seuraavan kerra pussi porkkanoita :p

No joo nii vois vähän ideoida josko tehtäisiin jotain..pelattaisiin, nyplättäs lasten avustuksella pitsiä, rustattas runoja, laulettas virsiä..mitä vaan. Menee muuten vähän niinku istumiseksi.Ideoita ideoita

Ens viikko ei vielä ollu pulkassa muuta ku et capu otti vuoron. Olisko se keskiviikko ja klo11 hyvä. Mulla onkin sitten "esiteltävää" kun vanhin muksuista on mukana. On hiihtoloma. Mä tiedän ettei hää kovin viihdy tälläsissä tilaisuuksissa mut jos capulta löytyy videot niin vois ottaa jonkun elokuvan mukaan. capu ei isäntä satu olemaa pleikkarimiehii? Joko pienelle on sellanen hankittu?? :p :kieh:

No joo tää lähtee nyt sinne lepäilee..viikonloppuja kaikille

Joo rupee ajan myötä näkymään vyötärössä jos jokainen tuo aina jotain kun kuitenkin sitä purtavaa tulee aikas paljon.
Mä en välttämättä tarvii kyllä kahvin kanssa mitään makeeta, että se on ihan miten sovitaan.

Meille sopii se keskiviikko ihan hyvin ja aikakin on hyvä.

Niin ja kiitoksia punajalle viimeisestä :flower:

Moi kaikille, täällä yks jäkestä, joka on seuraillut näitä pinoja innolla.. Me tultais mielellään mukaan, mutta esikoinen 2v ja klo 11 on hieman myöhäistä meille.. :'( Kyselenkin, että löytyiskö täältä uusia/vanhoja tuttuja Isokydön alueelta puistoilemaan..?

me tullaan vilman kanssa jos vielä kasassa olen! ja luulen kyllä että oon... ei taida vaavia vielä kiinnostaa tulla mailmaa tutkimaan :kieh:

maripauliina: mikä aika teille sopisi? ainahan sitä voi yrittää aikaa muuttaa kaikille sopivaksi.

Keskiviikkona meille sitte! Ja ajasta voimme neuvotella... mikä olis hyvä?
Kuinka aikasin kävis?
\|O

Punaja; videot ja pleikka löytyy, eli eiköhän poitsu saada viihtymään... :o

Ja munkin puolesta noi makeet mössöt voi jättää pois... :p

Hyviä viikonloppuja!!! :wave:

Moi kaikki, meillä on tässä tullut sellaista rytmiä, että päästäis noin klo 10 lähtemään/paikalle ,riippuu paikasta ja kulkuneuvosta. Yleesnä liikutaan kävellen, mutta auto neuvoteltavissa. Me =Hanna 2v ja Samu 3kk ja Mari-äiti 30v.. Hannan päikkäriaika puolenpäivän jälkeen, viim klo 13 yritän saada nukkumaan.. s-posti maripauliina@netti.fi eli siis klo 11 kans ok, mutta aika leikkiä/kahvitella olis aikasta lyhyt..

pitäiskö aikaistaa puolella tunnilla tapaamista eli 10.30 ja capuhan asuu keskustassa eli missä me rehvattais ensin?

eli siis sopisiko nyt sitten klo.10.30 kaikille?????

Moi täältäkin! :wave:
Mekin oltais pojan kaa tulossa jos se vaan ehtii parantumaan siihen mennessä. Oli vähän kuumetta ti-ke ja nyt yskää, mut toivottavasti ei nyt pidempään kestä :snotty:

Maripauliina: Tervetuloa mukaan vaan munkin puolesta!

Ja 10.30 käy meillekin ihan ok.
Tuosta ohjelma/syömis puolesta en ossaa sanoo oikeen mitään, ehdotuksia muilta? Vaikka se pitsinnypläys kuulostaa kyllä tosi kivalta ;)

Meille käy kans 10.30. =)

Siitä pupista..hmm ehkäpä jonniinmoinen aavistus löytyy missä se mahtais olla. Eiköhän me sinne osata. Capu onko siinä hyviä parkkistilaa et kun autolla ryysitään???

Tervetuloa uusin äippä..ja mikä mukavaa lisää kaksivuotiaita =) (ja mun ikäistä seuraa :kieh: ) Olenkin porukan mummopuolta edustava.. :saint: no joo mukavaa että porukka on kirjava.

Ehodotus tästä tarjoilusta: Mitäs jos jokainen tekee muutaman voikkoleivän omilla höysteillä tai vaikka naapurin höysteillä ja sitten tättärätättärätäää paistetaan ne lämppärileiviksi capulla. Uuni varmaan lämpiää siellä???

Bubi löytyy, kun ajaa kyttiksen ohi (pois keskustasta) noin muutama sata metriä, niin oikealla puolella tietä.

Uuni lämpeää kyllä, jos leipiä väsätään...

Ja parkkitilaa löytyy pihasta. :whistle:

Huomenta! Kuulostaa mukavalta eli jos ei tapahdu mitään maailmaa mullistavaa, voitais tulla myös tapaamaan uusia äitikavereita! Nähtäväksi jää tulenko autolla vai kävellen, Isokydöstä on jonkin verran matkaa.. ! Olis kyllä hyvä reippailureissu. Mutta keskiviikkoon siis!! Ja tänään Lahteen juhlimaan Hannan serkun 7 vuotispäivää! Viikonloppuja!

Heissan!

Ei tuu mitään nasevaa nimeä mieleen. :x

Me muuten jätetään pojan kanssa tää miitinki väliin kun tosissaan on tuo hiihtoloma niin kaikkialle pitäs revetä ja käydä vähän sukuloimassa. :saint:

Oikein hauskaa alkuvikkoa kaikille =)

Heippa vaan kaikille tasapuolisesti!

Voitaisiin kans tulla Vilin kanssa huomenna tapaamiseen, jos vaan vielä mahtuu mukaan?
Osan teistä olenkin jo tavannut silloin siellä taaperolla kun kokoonnuttiin, tosin olin silloin ilman tuota naperoa.
Eli olikos se nyt sit klo.10.30?

No höh!!
Me ei nyt taaskaan päästä tapaamiseen!! :(

Mulla on töitä. Harmi kun meinaa vähän haitata tätä sosiaalista elämää :/

Pitäkää te sitten hauskaa meidänkin puolesta :wave:
Katotaan taas ens vkolla uudestaan...

jaa jaa, katsellaan meidänkin tuloa... jos pakkasta on hurrrjasti (lupaili juuri -18 aamupäiväksi) ja jos olemme kävellen, emme tule. Vauva on vasta 3kk.. saattaapa tuo pakkanen ottaa ittellekin henkoseen. Meiltä sinne treffipaikkaan on 2,3 km, ei mikään lyhyt matka, kun reissaajia on 3.. no, palataan vielä asiaan!! Olis kyllä ihana tulla!Autoneuvottelut käynnissä! B)

Yhteistyössä