JÄKE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja capu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

capu

Vieras
Tervehdys pitkästä aikaa!! B)
Mitenkäs teidän ensviikko?? Ootteko maisemissa?
Mulla olis hiihtoloma, joten ois aikaa tapailla!
Laittakaas päivä ja aika ehdotuksia... :wave:

Meillä jää ainakin tältä viikolta tapaaminen. Nuorimmainen on kipeenä sen verran pahasti että ollaan jouduttu sairaalaan asti ja nyt pidetään peukkuja ettei enää tarvii mennä sairaalaan takas. Harmi että me ei nyt päästä kun capukin on maisemissa!

:hug: Pippurille ja tovottavasti pikkuinen paranee pian.
Meilläkin kävi se flunssa ja on kyllä jo pois menossa. Enää vähän nenä vuotaa.
Meillä ei pahemmin ole suunnitelmia mutta tiistaina ei varmaankaan käy.
Oiskohan keskiviikko hyvä. Joskus aamusta kymmenen aikoihin.??

Taas viime yön joutu neiti viettää sairaalassa ja nyt näyttäisi siltä että rupeaa neidin olo helpottaa ja toivottavasti enää ei tarvii sairaalaan lähteä. Nyt on enä oikeestaan ongelmana se että neiti ei meinaa oikein syödä ja juoda ja on vähän paino lähtenyt laskuun, no minähän kipaisin heti kauppaa ostamaan kaikkia neidin herkku ruokia ja juomia joten toivottavasti ne maistuisi neidille.

Toivottavasti herkut on mieleen ja paino lähtee nousuun :)

No mutta miten on huomisen laita. Kun tässä on tullut vähän ohjelmaa ja mies hommasi mulle hierojan kotiin. Ei huomiseksi vaan saan ihan ite päättää että millon mutta aattelin tälle viikolle sen ottaa. Ja se kuulemma haluais tulla mielummin päivällä. Eli huominen taitaa olla ainut päivä kun sopii kun taas perjantaille on ehkä ohjelmaa.

On tainnu mun hartiakipuvalitukset mennä jakeluun ja ei itse viitsi ukko hieroa :kieh:

Voitais tulla poitsun kans keskustaan päin =)

Juup. Mekin varmaan lähetään vähän aikasemmin käppäilemään tonne keskustaan päin. Toivottavasti aurinko alkais vaan vähän näyttäytymään.
Tullaan sitten ja mä varmaan soitan kun en oo ihan varma muistanko oikein että missä asutte =)

Yhteistyössä