Kotkalaiset äidit huomio!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee79

Vieras
Tervehdys!

Olen 3 kk pojan äiti Turvalasta.. Avomies on yrittäjä, joten vietetään pojan ja koiran kanssa aika paljon aikaa kolmestaan..

Sitä kaipais seuraa muista äideistä kun kaveripiirissä ei vielä suuremmin lapsia ole.. Etenkin olis kiva löytää kohtalotovereita yrittäjän vaimokkeista.. Silloin meillä on varmasti paljon yhteistä mm.
AIKAA!!! Mut muiltakin äideiltä, taikka tulevilta kaikenlaiset viestit yhtä tervetulleita..

Tapaamisiin =)

Sähköpostia jos haluat laittaa, niin osoite ompi henkku79@hotmail.com

Moro!

Tääl olisi äiti myös vuosi mallia 79, kaks lasta löytyy 2v tyttö ja 3kk tyttö, asutaan kylläkin Virolahden puolella, mutta auto löytyy. Meilläkin isukki aina töissä. Koiriakin on kaks jo siunaantunut olen entinen Kotkalainen

Kirjoittele...

Mirva =)

Moi!

Täällä 23-vuotias äippä ja vaimo. Perheeseen kuuluu aviomies, 1v 8kk rasavilli poika ja kakkosta odotellaan syntyvän marraskuussa.
Meillä myös mies päivät töissä, joten autokin tarvittaessa käytössä ja asutaan täällä Ristinkalliolla.

Kyllä saapi kirjoitella jos vaan kiinnostaa.
lumikki82@hotmail.com :wave:

meillä jos onni käy ja saadaan tällä viikolla asuntolaina niin matka käy kohti kotkan suuntaa, näillä näkymin suulisniemeen.

ja jos onni potkaisee niin täältä varmasti saatte tai lähinnä minä ainakin tarvitsen uusia ystäviä rutkasti uudella paikkakunnalla.
itse olen 23v, ja kaksi ihanaa poikaa löytyy, 2.4v ja toinen 7kk :heart: ja isi joka sitten töissä ahertaa paljon.

missäs päin te muut asutte, kaukana suulisnimeltä? itselläni ei korttia joten bussien/ jalkojen varassa ollaan :D

Moikka!!!

Me asutaa täs Turvalas.. on sinne Suulisniemee jokunen kilometri, mut mulla löytyy auto, et sikäli ei ongelma... =)

Ja kylhän sieltäkin taitaa kerran tunnissa tulla bussi Karhulan keskustaan tai Kotkaan. Nii ja menee täst meidänkin ohi samainen bussi... Mutta tuota onkos sulla sähköpostia? Nii.. ja mistäpäin olette?

Tapaamisiin???? :heart:

HEIPPA ÄITEE 79 JA KENTIES MUUT :D

Me ollaan muuttamassa pk-seudulta, siis jos nyt lainaa saadaan niin paljon että oma saahaan.
viime yö tuli mietittyy kaikkee kun huomenna laina-aika pankkiin. oon niin innoissaan jos päästään muuttaa uuteen paikkaan :hug: toki tänne jää kaikki ystävät mutta aika lyhyt matkahan tässä välissä on ja sitäkin tärkeämpää on sitten yhteinen aika :ashamed:

mutta kirjoitelkaa ihmeessä niin päästään paremmin tutustumaan niin ei tarvi täältä aina tulla lukemaan ja eihän tänne kaikkea edes viitsi kertoa ;)

peukut pystyyn että saattais se ilo että ollaan lainoissa omasta asunnosta, kerrankin se olisi ilon asia.. ainakin hetken :D

t. mamma ja sen 2 suloista sankaria mammanpojat@netti.fi :heart:

Me asustellaan Karhuvuoressa, minä ja kaksi pientä (3,5 v. ja 2 v.). Meistä sais ainakin lenkkeilyseuraa ja kahviseuraa. Asusteltiin muuten ennen Turvalassa, joten se seutu on tuttua. Auto löytyy ja bussit kulkevat. Meilailehan osoitteeseen millamari@hotmail.com.

Yhteistyössä