T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mulla niitä paljon,mä vielä sen lisääks imen kuin imuri rahaa heiltä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mulla niitä paljon,mä vielä sen lisääks imen kuin imuri rahaa heiltä![]()
![]()
![]()
mun se pää ihailija ainakin kutsui mua imuriksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:No voi helekuta,mulla on pari ihailijaa,jotka laittaa tekstaria tulemaan,vaikka oon vanaha ja ruma,se on kato se sisäinen kauneus tärkeää.:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mulla niitä paljon,mä vielä sen lisääks imen kuin imuri rahaa heiltä![]()
![]()
![]()
mun se pää ihailija ainakin kutsui mua imuriksi![]()
Ootko varma että tarkoitti rahan imemistä vai jonkun muun jutun imua...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:edelliseen... eikòs prostit... ole kielletty suomessa? anteeks, olen ollut niin kauan pois suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:edelliseen... eikòs prostit... ole kielletty suomessa? anteeks, olen ollut niin kauan pois suomesta
en mä ainakin tossa homma halua tehdä![]()