L
Lunatic
Vieras
siellä on Nina Mikkonen puhumassa lasten kotihoidon puolesta.. katotaanpas mitä rouva timo TA taas neropatteilee.. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
Mä olen natsi-äiti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan.![]()
Hirvee eukko... anteeksi... älä bannaa.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan.![]()
Hirvee eukko... anteeksi... älä bannaa.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:en ole hänen "mielipiteistään" niinkään vakuuttunut. Mitä keskustelua se on jos ei anna toiselle suun vuoroa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sattumalta näin tuon pätkän äsken.
ihan valmis osastolle koko eukko ...![]()