Jäi paskan maku suuhun juhlista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirppanokkako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nirppanokkako?

Vieras
Siis ihan oikeasti PASKAN MAKU. Vähän väliä tuolta mahasta nousee noita kamalan makuisia kaasuja... Mentiin valmistujaisjuhlilin ja emännän mielestä minun oli sitte ihan pakko juoda sitä kuohuviiniä, vaikka hänen miehensä herra Päivänsankari oli mulle jo Pommacia laittanu. Ihan mielelläni olisin sen Pommacin ottanu ja sanoinkin, että kyllä minun mielestä lapsenlikka saa olla ihan vesiselvä. (istun täällä nyt yksin iltaa kotona kun mies meni takas sinne juhlimaan ja päivänsankarin poika on meillä hoidossa) Mutta ei, kun se siinä päsmäröi että viiniä sulleki olla pitää, ethän sinä aja autoa. Se sen mieskin oli vähän hämillään mutta toi mulle kuitenki sitä viiniä ja vei sen pommacin pois. En tiä oisko se pommac maistunu sen paremmalta, mutta kun minä en saata juoda viiniä. maistuu ihan kamalalle ja alkaa oksettaa. Väkisin hörpin sitä siinä tunnin ettei jää jonneki pöydälle ja lapset juo...Särki sitte päätä pari tuntia sen viinin takia...

Tämän saman emännän mielestä minun on ihan pakko lähteä baariin, kun hän ottaa minun lapset yökylään. Mulle kun riittäis syönti ravintolassa ja leffa. Ei yhtään haluta ryypätä.

Saatko sinä ikinä suutasi auki, kyllä minä ainakin ilmoitan emännille etten juo viintä sen takia etten pidä siitä, että pommakkia kiitos! Ja emännät eivät myöskään määrittele mun tekemisiäni, nekin osaan ihan itse päättää!

Kyllähän minä sanoin etten halua, kun olen lastenhoitajanakin. Tällä emänällä on jokin päähänpinttymä että aikuisten juhlissa pitää olla kaikilla viinaa kädessä. :headwall: Seurasi sitä lasin vaihtoa kyllä hetken vaivautunut hiljaisuus, kun purin siinä huultani etten olis karjassu että se pommacci takasi! Se hiljaisuus loppui kyllä siihen kun sitten päätin väkisin sen juoda pois häiritsemästä. Vaan kun se eka pieni hörppykin meinasi tulla ylös niin väkisin nielin pienen pieninä hörppyinä ja koitin olla maistamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mullekaan ei viini sovi sen rikin vuoksi josta tulee päänsärkyä..:( mut opettele pitämään puoles!!

MIssä kaikissa juomiss aon rikkiä?
Mietin vaan kun mulla siiderin kanssa tämä ihan sama juttu ja vähän kaljankin...

oisit käyny kaatamassa sen vaikka vessan viemäriin,tai johonkin kukkapuskan juurelle...tai oisit vaan vieny keittiöön ja jättäny juomatta,kannattaa opetella pitämään puolensa vaikka oiskin vastassa tollanen jäärä ihminen,kukaan ei sitä juomaa sun kurkusta alas kaada väkisin.

Mikset sanonut että "EI KIITOS"!? Ja jos vielä sen jälkeen juomaa tyrkkää niin olisin tyynenä tyrkännyt lasin lähimpään pöytään tms. koskemattomana... Kieltäytyminen ei edes mitään selittelyitä kaipaa! Ja väärinkäsityksiä välttääkseni sanon, että itse en lasiin sylje.

Yhteistyössä