Kirjoittelin tänne aiemmin laittaneeni sähköpostia eskariopelle, koska en ole tyytyväinen siihen kuinka olemattoman vähän he ulkoilevat ja siihen kuinka lastani ei mielestäni kannusteta riittävästi leikkimään muiden kanssa. Tänään eskariope oli laittanut viestin, jossa kertoi sopineensa palaverin, jonne on tulossa hän, eskarilaisten yksi hoitaja, rehtori ja me vanhemmat (tai siis minä yksin, koska meillä ei ole täällä lapsenvahtia). Todella hienoa että asia halutaan selvittää, mutta tuli heti olo että joudun jonkinlaisen inkvisition eteen kun läsnä on noin monta koulun edustajaa ja minä. Lisäksi olen aika huono ilmaisemaan ajatuksiani suullisesti, jos haluan saada ne hyvin selvitettyä. Siispä taidan ehkä luistaa palaverista kirjoittamalla uuden sähköpostiviestin, jossa selvitän vielä niitä asioita, joita pidän epäkohtina eskarissa.
Vai kuinka te muut kokisitte tuollaisen tilanteen? Olenko ihan outo kun karsastan tuollaista palaveria? Apua, en tiedä mitä tekisin!
Vai kuinka te muut kokisitte tuollaisen tilanteen? Olenko ihan outo kun karsastan tuollaista palaveria? Apua, en tiedä mitä tekisin!