H
hei
Vieras
Hei BUBO.. Eihän ne rannikon ruottalaiset osaakkaan kirjakieltä. Oikeesti!! Kouluthan on ihan sekasin ku lapset ei osaa äidinkieltään siellä. Murretta vaan osaavat. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja okej:Är det nån som ha velat sabotera här? Menar du denhär som tyckte man pratar för mycket dialekt här?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja okej:Är det nån som ha velat sabotera här? Menar du denhär som tyckte man pratar för mycket dialekt här?
Kanske det är endast högsvenska som passar till Ap... Men vi brukar nu skriva oxå finska med dialekter...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hei BUBO.. Eihän ne rannikon ruottalaiset osaakkaan kirjakieltä. Oikeesti!! Kouluthan on ihan sekasin ku lapset ei osaa äidinkieltään siellä. Murretta vaan osaavat. =)
Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Jag var idag och lät sätta in en spiral, så nu har jag lite ont i magenSkolbarnet kom just hem och den minsta sover. Tänker ta det lugnt en stund innan jag ska åka iväg och söka det mellersta barnet från förskolan.
Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Mina barn och jag är svenskspråkiga, dvs de går i svensk skola och förskola.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Planerar att göra en kryssning från Helsgingfors til Stockholm. Det skadar inte om man kommunicera på plats och i det här fallet i Stockholm.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Mina barn och jag är svenskspråkiga, dvs de går i svensk skola och förskola.
Kul, var bor ni?
Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Mina barn och jag är svenskspråkiga, dvs de går i svensk skola och förskola.
Kul, var bor ni?
I helsingfors. Var bor du?
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Hei BUBO.. Eihän ne rannikon ruottalaiset osaakkaan kirjakieltä. Oikeesti!! Kouluthan on ihan sekasin ku lapset ei osaa äidinkieltään siellä. Murretta vaan osaavat. =)
Mä olenkin ihan suomenkielinen ja lasten äidinkieli on suomi.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kan det snakkes også på norsk her?
Alkuperäinen kirjoittaja lisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Planerar att göra en kryssning från Helsgingfors til Stockholm. Det skadar inte om man kommunicera på plats och i det här fallet i Stockholm.
Du har så rätt! För övrigt tycker jag att din svenska är riktigt bra! Vi tänker också åka på kryssning på sommaren. Det blir säkert en utflykt till Gröna Lund igenHar ni planer på vad ni ska göra i Stockholm?
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Jeg pleier å si at jeg kan snakke bare på norsk, når det gjelder de skandinaviske språkene, men i ni år glemmer man så mye...