peesAlkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:jättäsin..joskus exälle annoin uuden mahdollisuuden eikä ottanu opikseen kuitenkaan. Näinpä oon päättäny että toiste en samaa mokaa tee,tunnen itseni niin hyvin että anteeks en pysty antamaan enää ikinä.
ei, mä kysyin van sen. kun sä sanoit että jättät miehen jos hän lyö.Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74 käymässä:Miksi juuri multa haluat tuollaista kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja karlo:kysyn liinuska 74. onko sun mies lyönyt sinua joskus???
Olen onnellisesti aviossa mieheni kanssa, eli ei ole lyönyt. Ja mikäli miestäni yhtään tunnen, ei koskaan lyökään eikä petä.
Poikaystävä onkin helppo jättää jos ei ole yhteisiä lapsia, asuntolainoja ja papin aamenta.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Aikoinaan jätin poikaystävän kolmen vuoden seurustelun jälkeen kun sain tietää hänen pettäneen.
tykkään sun vastaos sä oot fiksu nainen.Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:En jättäisi. Joku tarve hällä selvästi olisi, jos haluaa pettää. Asia olisi syytä selvittää ja katsoa sitten miten jatkossa. Mustavalkoisuus harvemmin kannattaa. Ja olisihan se ah niin helppo ratkaisu sano heti, että tuossa ovi.