Jättäisitkö miehesi yhden pettämis kerran jälkeen

• Viestiketjun aloittaja VVVV
  • Ensimmäinen viesti
Ajateltu valmiiksi
Alkuperäinen kirjoittaja tasa-arvoaa:
en, maksaisin potut pottuina ja katottais mitä sen jälkeen tapahtuu
Jos mun mies pettäisi, tekisin saman. MUTTA en kostamistarkoituksessa vaan ihan siksi, että hyvällä omallatunnolla voisin minäkin sitten kokeilla sitä samaa.

En tiedä, se riippuu tilanteesta missä ja miten minua olisi petetty. Ja siitä, miten mies itse suhtautuisi tapahtuneeseen.
Pelkän "satunnaisenseksisutaisun" tähden en ehkä voisi lähteä romuttamaan kaikkea sitä, minkä olemme yhdessä rakentaneet. Vaikka osan siitä mies käytöksellään kyllä sitten sellaisella teolla romuttaisikin.
Jos mies olisi valmis auttamaan niiden romuttuneitten asioitten eheyttämisessä en varmaan jättäisi.

PahaSilmä
En jättäisi ehkä. mutta en enää ikinä luottaisi siihen enkä antaisi anteeksi vaan se sais maksaa sitä koko loppuikänsä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joten se varmaan jättäis mut.

42
Nuorempana olin ehdoton, ja olisin vastannut että mies lähtis just, mutta, mutta, ikä antaa malttia, ja jos nyt niin ikävästi kävisi..tuskin jättäisin miestä, mutta paljon siinä vaadittaisi molemmilta, että suhde toimisi ja luottamus palaisi.

jaa..
En jättäisi, mutta pettäminen tarkoittaisi sitä että asia käsiteltäisiin perin pohjin mahdollisesti ihan ammattiavun kanssa. Anteeksi voisin ehkä antaa pitkän ajan kuluttua mutta unohtaisi en koskaan.

Jättäisin,luottamusta mieheen ei ois sen jälkeen enää pisaraakaan jäljellä!Miten semmoisen ihmisen kanssa voisi elää parisuhteessa sen jälkeen?Kokoajan olisi mielessä,että millonhan pettää taas..

jättäisin. sanokaa vaan et en voi sitä tietää ennenkun osuu kohdalle (mitä en usko :D ) mutta tiedän että jättäisin 100% varmuudella.
tiedän etten pystyis unohtaan ja se pilais elämän kun joka riitaan repisin sen naisen mukaan ja näkisin ne yhdessä sieluni silmin jne :ashamed:

En usko että jättäisin. En silti osaa sanoa. Alkuaikoina meillä oli molemmilla kerran pieni harha-askel. Samana viikonloppuna oltiin eri paikkakunnilla juopottelemassa ja molemmat selvitteli asiat sellaisien kissa-hiiri-kumppaneiden kanssa.

Itse nukuin tän kyseisen miehen vieressä ja halailtiin ja mies kertoi että oli pussannut sitä tyttöä ohimolle.Olivat myös nukkuneet yön yhdessä, mutta eivät harrastaneet seksiä. Eli aikas viatonta ja tavallaan hyvästit niille tärkeille ihmisille menneisyydestä.

Mutta tuo oli ihan alussa, jolloin kumpikaan ei osannut täysin luottaa siihen että me ollaan "the pari". Ehkä nyt suhtautuisin tuollaiseen vähän tiukemmin =) .

Yhteistyössä