[QUOTE="Frozenia";25283960]Meillä vajaa 6kkn ikäinen on yksin nukkumassa kun haen postin (n. 5-10min), haen puita yms. Niin ja kauheaa, nukunki joskus. Suihkussa käyn vaikka lapsi olisi hereillä. Jos alkaa jossitteleen mitä kauheaa VOI tapahtua, niin paras on rakentaa lasikupla, jossa voit viettää lapsen kanssa seuraavat 18 vuotta. Aina voi tapahtua vaikka mitä, mut millä todennäköisyydellä ne kauheudet tapahtuu just sillon kun oot niitä roskia viemässä? Miten kukaan meistä on yleensä olemassa, kun ennen ei suojeltu lapsia kaikelta, ei ollu konttauskypäriä, kännyköitä eikä edes niitä iltapäiväkerhoja, joita nykyään tuntuu että pitäis olla vielä yläasteikäsilleki.
Oon kulkenu jo eskarissa yksin n. 2 kmn matkan, 7-vuotiaana missä tahansa kelissä sama matka kouluun. Koulun jälkeen joko yksin kotiin odottaan että äiti tulee töistä viiden jälkeen, ei sillon mitään ip-kerhoja tunnettu tai ainakaan en oo semmosessa ollu, tai sit mummolaan, jonne piti pyöräillä autotietä pitkin 2 km. Mummo just tuossa muisteli kun oli puhetta ylisuojelevaisuudesta, et mun isä on vinssannu jo 3-vuotiaana pyörällä pitkin kyliä. Ja hengissä ollaan selvitty.[/QUOTE]
no 6kk ikäinen ei ehkä ehdi vahingoittaa itseään sillä aikaa kun haet postin? tuskin itse pääsee pois sängystään, eli on siellä turvassa? VÄHÄN eri asia kuin kaksvuotias joka voi laittaa levyn päälle ja alkaa keittää itselleen aamupuuroa tai kuristaa itsensä kengännauhaan?
ja aplle, etk voi hommata katoreppua/rinkkaa, ja kantaa selässä sen kaksvuotiaan?