vieras
ensimmäistä kertaa. Ja oon 36v. Joka ikinen kerta oon tähän asti äänioikeuteni käyttänyt, mutta nyt en. Jotenki ei napannut pätkääkään, en edes seurannut ketä on ehdokkaana. Mites te muut, äänestittekö?
Mä en tiennyt, että ne vaalit oli tänään. Ei äänestetty minä eikä mies... Ja ei me valiteta sit tuloksesta, kun ei olla vaikutettukaan Jos joku heti tästä mosottaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai. Varmaan täytyisi nukkua koko päivä tai olla pullossa, ettei kukaan/mikään muistuttaisi äänestämisestä. Ei myöskään tarvitse oikeastaan tietää, ketä kaikkia on ehdolla, kunhan tietää oman ehdokkaansa.
hih ... mä taatusti kitisen ritisen ja tuhisen.... vaikken äänestäkkään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tiennyt, että ne vaalit oli tänään. Ei äänestetty minä eikä mies... Ja ei me valiteta sit tuloksesta, kun ei olla vaikutettukaan Jos joku heti tästä mosottaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai. Varmaan täytyisi nukkua koko päivä tai olla pullossa, ettei kukaan/mikään muistuttaisi äänestämisestä. Ei myöskään tarvitse oikeastaan tietää, ketä kaikkia on ehdolla, kunhan tietää oman ehdokkaansa.
pinoudun tähänAlkuperäinen kirjoittaja sebuni:En äänestänyt minäkään. Enkä äänestä.
Minä pinoudun tähän.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Kylläkyllä tottakai, mutta jokainen vastatkoon omista teoistaan ja niiden tekemättä jättämisistä...