Hei! Olipas kiva ketju, mukavaa kun tänne löysin!
Huomaan päässeeni TODELLA helpolla, mulla on siis pojat, nyt reilu 1 v 2 kk, Tirlittan, koska sun pojat on syntynyt? Mein 10.5.07
Vauva-aika oli helppoa meillä, isoveikalla oli kyllä masun kanssa ongelmia, mutta löydettiin ratkaisu, venttiilituttipullo, korvikejauhe ja rela-tipat. Niin, mä siis kaipaan noita vauva-aikoja, vähän yli puoli vuotiaaksi, silloin oli mulla helppoa, pojat viihtyivät hienosti lattialla, eivätkä tarvinneet koko ajan seuraa, 1,5 kk:n iässä aloitettiin kyllä jo maissivelli, kun meni yöt päivät tosi lyhyillä syöttöväleillä. Isoveli alkoikin nukkua heti liki kellon ympäri, pikkuveli vähitellen pidensi yötään, kunnes noin kuukauden kuluttua hänkin nukkui hyvin ja pitkään.
Lisäksi mein isukki on matkatöissä, eli oli viikot pois, siltikään en tarvinnut kenenkään apua, uskokaa pois, olisin pyytänyt! Noh, olin kai jo tottunut katkonaisiin uniin, kun alussa yösyötöt eivät haitanneet jaksamistani päivällä, sitten jo pojat nukkuivatkin paremmin.
Nyt vasta hulinaa on, no joo, mein pojat ei puhu, tai puhuu juu, omaa kieltään, vaan sanoja tulee harvoin ja vahingossa, mutta juoksevat jo....vuoden iässä aloittivat. Ehtivät ja pääsevät joka paikkaan, eipä muuten pysy kotikaan enää siistinä, kun pojat levittävät enemmän kuin äiti ehtii/jaksaa korjata......ah, joskus tämäkin on ohi, nautin siitä nyt täysillä! Meinkin pojat halailevat ja pussailevat toisiaankin, on tosi ihanan hellyttävän näköistä, ja vilkuttavat, sekä ovat oppineet kättelemään, hih, hupaisan näköistä! Mutta tuo lentosuukko, voih, kaipa nuo meinkin pojat tuon oppisivat, pitäisiköhän alkaa opettaa???
Kurjenkello ja pojat 1 v 2 kk, kiltit juu, vaan villit ja vallattomat! :kieh: