JÄRVENPÄÄN MAMMAT!

hiphei.

sattuisko löytymään odottajia tai lapsellisia pikku naperoiden (noin 0-5v) äitejä järvenpäästä?

etsinnässä äidit joita kiinnostaa kulttuuri ja ihan vain yleinen hengaus ja paasaus asiasta kuin asiasta.

mulla on poika 4v ja toinen tulossa joulukuun alussa. olin kovin yksinäinen kun sain ekan ja nyt tuntuu taas että kaikki sai tässä välissä mukulat ja ovat nyt palaamassa töihin/kouluun ja minä taas jään pikku toukan kanssa itekseni.

mutta mutta. etsinnässä ei toki ole vain kotiäidit (en itsekkään ole jäämässä vauvan kanssa kotiin, vaan mies) eli ihan ketkä vain keitä seura kiinnostaa kelpaavat!

 
olen vappuna järvenpäähän muuttanut, ensimmäistä odottava.. tosin erittäin alkuvaiheessa, mutta kuitenkin :) järvenpäähän en ole hirveästi vielä kerennyt tutustumaan, aika on menny lähinnä muutossa ja uuteen tilanteeseen totuttelussa. Kaiken lisäks mies on kaiket viikonloput töissä ja uusia tuttavia järvenpäästä ei ole vielä kerennyt löytyä. Jos on hyviä ehdotuksia mitä kaikkea järvenpäässä voisi viikonloppuisin tehdä, niin otetaan mielellään vastaan.
 

Yhteistyössä