Järvenpää!!

Etsin äitejä Järvenpäästä. Lapsia on kolme, kaikki tyttöjä 6v, 5v ja pian 2kk.
Olisi kiva saada uusia ystäviä, olen asunut tääl vast 4kk joten ei oikeen tunne ketään ja olisi kiva tutustua toisiin äiteihin.
Laita viestiä tulemaan niin tapaillaan.


 
hei!
minulle voisit laittaa sähköistä postia tulemaan ja myös kaikki muutkin lähiympäristöstä...ystäviä ei ole koskaan liikaa...varsinkin lapsille olisi kiva löytää leikkikavereita! itse olen 27v. ja kaksi tytärtämme ovat iältään 4v. ja 2v. ja maha-asukilla l.a syyskuussa!
aijde@jippii.fi
 
hei!
Täällä myös yksi kiinnostunut äiti uusista ystävistä ja lapsille ois kiva saada leikkikavereita. Olen 28-vuotias kotiäiti, lapsia kolme, 6v. poika, 4v tyttö ja 1.5 vuotias poika. Vauhtia siis riittää päivään mutta uudet ystävät ovat aina tervetulleita!!!!!
Mulle voi meilata osoitteeseen:
johanna.joki-korpela@luukku.com
 
Olen pian 29v kahden lapsen työssä käyvä äiti (tyttö 09/01 ja poika 10/02.) Reilu vuosi täällä asuttu eikä liikaa ystäviä täällä... omat ystävät jääneet entiseen kotikaupunkiin. Jumppa/ tanssitunnit ajattelin taas aloittaa, että saan vähän omaa aikaa:))
Jos olet huumorintajuinen, urheilullinen ja sosiaalinen ja kaipaat uutta ystävää niin ota yhteyttä!!

Miinu75@jippii.fi
 
marsutin
nyt kun meitä täältä Jäkestäkin löytyy äityleitä niin miks ei tavattas vaikka jossain???? Sais vaikka sellasen ringin aikaseksi. Olishan siinä hulinaa kerrakseen :D Onko ehdotuksia??? ;)
 

Yhteistyössä