JÄRKYTYS

  • Viestiketjun aloittaja 50%-50%
  • Ensimmäinen viesti
mää vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen samanlainen:
Juu, minäkin tulin ulos kaapista vasta.
Enkä häpeile yhtään, että olen bi, miksi pitäisi???
jos et kerran häpeile, niin miksi toi puolustautuva asenne? Eihän kukaan muu edes maininnu, että pitäis häpeillä.
 
porkkana
mun mielestä jos olet bi olet siis kykenevä rakastumaan ja elämään suhteessa naisen kanssa, ihmisillä tuppaa olemaan asioita joista kiihottuu vaikkei sit tosi elämässä kuitenkaan olis sellainen.. siis en tiedä ymmärrätkö mitä ajan takaa.. mutta eikö se bi-seksualisuus tai lesbous ole ihan muuta kuin vaan se et kiinnostais ja kiihottais sekstailla naisen kanssa.. voin tietty olla väärässäkin. eikä asia oikeestaan mua niin kiinnostakaan..
 
Toinen samanlainen
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen samanlainen:
Juu, minäkin tulin ulos kaapista vasta.
Enkä häpeile yhtään, että olen bi, miksi pitäisi???
jos et kerran häpeile, niin miksi toi puolustautuva asenne? Eihän kukaan muu edes maininnu, että pitäis häpeillä.
No ei olekaan, mutta joillekin se voi olla aluksi hämmentävää ja saattaa hieman häpeillä sitä. Se oli vain kommentti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen samanlainen:
Juu, minäkin tulin ulos kaapista vasta.
Enkä häpeile yhtään, että olen bi, miksi pitäisi???
mutta mustana et kehtaa tunnustaa
Luuletko tosissas, että täällä voi mustana kertoa mitään henkilökohtaista itsestään?? :LOL: Heti saa kauhean pyöpyn niskaansa ja kuulla olevansa sairas yksilö ja muuta vastaavaa. Monesti olen miettinyt, että voiko perheellinen ihminen, jonkun äiti/isä, olla niinkin paskamainen, julma ja inhottava toista ihmistä kohtaan, kun täällä monesti ollaan :( Ja AINA harmaana ;) Mustana kun ei kehtaa....
 
Toinen samanlainen
Nostan! Tästäpä voi tulla mielenkiintoinen keskustelu.
Kiinnostaisi tietää, miten ystävät/tutut ovat suhtautuneet (joille olet kertonut olevasi bi) sinuun??

Minun ystäviäni se ei hetkauttanut, sillä ystäväpiriini mahtuu monenlaista mielenkiintoista persoonaa.. Ja olen iloinen siitä, että saan olla juuri sellainen kuin olen, ei tarvitse esittää jotain muuta.
 
Ei kaikkea kannata kokeilla
Koska palstailet täällä, on sinulla kai lapsia ja mieskin. Jos olet bi, mitä siitä! Jatka miehesi kanssa ja pysy ruodussa. Ei heterollekaan ole oikein lähteä sekstailemaan parisuhteen ohi, vaikka tuntisi vetovoimaa uuteen tyyppiin. Ja vaikka sinulla ei miestä olisikaan, älä ala naisen knssa, vaan miehen, jos sinulla on perhettä ennestään. Tätä suosittelen.
 
uusio lepakko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
No mites sinä sen juuri nyt huomasit?

kiihotun lesboista ja olisin valmis kokeilemaan
Ai tuo on bi:n määritelmä. Mäkin olen sitten melkein bi, ainakaan vielä en olisi valmis kokeilemaan.
no minäkin, 4 lapsen äiti ja aviomiestaan haluava nainen olen kuitenkin sitten BI!? kiihotun lesbojen leikeistä ja tykkään katsella..höh..
 

Yhteistyössä