Järkytyin tänään ihmisten käytöksestä!

Olin tänään menossa asunto toimistoon ja parkkeerasin auton siihen eteen, mun takana oli sakkopaikka ja kieltomerkki ettei saa pysäköidä kun siitä mentiin sen talon takapihalle. No olin juuri kerämässä papereita ja kuulin kauhean kaasutuksen ja*KOPS*autoni hypähti eteenpäin, onneksi ei ollu autoa edessä! No sitten nousin ylös kun ajattelin että varmaan vahinko mutta siitä autosta nousi mies ja nainen eikä mitenkään noteeranneet tapahtumaan vaikka sitä ei voinu olla huomaamatta ja heidän auto oli siinä poikittain vaan lähtivät sisälle, tarkistin sitte vahingot ja mun autoon ei onneksi tullut mitään mut vetokoukku oli heidän puskuriin tehny jäljen.. kävelin sit perässä sisälle ja ne oli ohittanu kaikki jonottavat ihmiset ja menneet suoraan siihen asuntotoimiston tiskille vaikka oli täynnä odottavia ihmisiä.. en uskaltanu itse sanoa mitään eikä näköjään kukaan muukaan.. olivat mustalaisia enkä tarkoita minään rotu syrjimis viestinä tätä olen tavannu hyvin järkeviä mustalaisia mutta nyt olen vähä järkyttyny :eek:
 

Yhteistyössä